سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاري همايش حزب اعتدال و توسعه اواخر ارديبهشت‌ ماه

دبير‌كل حزب اعتدال و توسعه گفت: حزب اعتدال و توسعه درصدد است همايش باشكوهي را اواخر ارديبهشت ماه و اوايل خردادماه در راستاي انتخابات رياست‌جمهوري با حضور اعضاي حزب در سراسر كشور برگزار كند.

محمدباقر نوبخت سخنگوي ستاد انتخاباتي حسن روحاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر ستادي كه فعاليت‌هاي انتخاباتي حسن روحاني را انجام مي‌دهد ستاد مردمي وي است كه از سوي قشرهاي مختلف ايجاد شده است.

وي با اشاره به درخواست‌ استان‌هاي مختلف براي حضور روحاني افزود: وي اولين سفر خود را به استان چهارومحال بختياري آغاز و طي روزهاي آتي نيز سفري را به شهر يزد خواهد داشت.

دبير‌كل حزب اعتدال و توسعه درباره آخرين فعاليت‌هاي اين حزب پيرامون انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي شهر اظهار داشت: اين حزب به عنوان يك تشكل رسمي و ثبت شده در وزارت كشور و كمسيون ماده 10 احزاب فعاليت‌هاي خود را به صورت منسجم براي ورود به انتخابات انجام مي‌دهد.

نوبخت خاطر‌نشان كرد: حزب اعتدال و توسعه درصدد است همايش باشكوهي را اواخر ارديبهشت ماه و اوايل خردادماه در راستاي انتخابات رياست‌جمهوري با حضور اعضاي حزب در سراسر كشور برگزار كند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: همایش ، انتخابات ، کنگره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.