سخنگوي حزب اعتدال و توسعه گفت:‌ حجت‌الاسلام روحاني برآيند انتخاب جناح‌هاي فکري و سياسي معتدل درون نظام است و مي‌تواند نقش بسزايي در آينده كشور داشته باشد.

"غلامعلي دهقان"  سخنگوي حزب اعتدال و توسعه، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت: همه قرائن و شواهد نشان مي‌دهد که سال 1392 يک حماسه بزرگ سياسي ديگر را در کشورمان شاهد خواهيم بود؛ لذا تمامي جريانات فکري و سياسي قصد دارند حضور جدي را در انتخابات رياست‌جمهوري داشته باشند.

وي افزود: به نظر مي‌رسد اصولگرايان، اصلاح‌طلبان و جريان معتدل براي تحقق حماسه سياسي که مطالبه مقام معظم رهبري در سال جاري است، تصميم جدي را اتخاذ کرده و در اين وادي وارد عمل شده‌اند.

دهقان تصريح کرد: حزب اعتدال و توسعه اعتقاد دارد امنيت ملي کشور در پرتو توده‌هاي مردم شکل مي‌گيرد، لذا فعاليت‌هاي خود را براي ورود به انتخابات با معرفي گزينه مستقل آغاز کرده است.

سخنگوي حزب اعتدال و توسعه، اظهار داشت: پس از طي مراحل لازم اين حزب تصميم گرفت تا حجت‌الاسلام حسن روحاني را به عنوان گزينه موردنظر خود براي انتخابات رياست‌جمهوري معرفي کند.

وي بابيان اينکه مقام معظم رهبري در بيانات خود در اول فروردين شاخصه‌هاي رئيس‌جمهور آينده را بيان کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه روحاني در عرصه مديريت نقش‌آفريني کرده است و توانسته است کارنامه کاري خوبي را از خود به جا بگذارد و مورد تاييد اصلاح‌طلبان معتدل و هم اصولگرايان است، مي‌توانند در انتخابات آينده نقش بسزايي داشته باشد.

دهقان اظهار داشت: حجت‌الاسلام روحاني برآيند انتخاب جناح‌هاي فکري و سياسي معتدل درون نظام است و مي‌تواند نقش به سزايي در آينده كشور داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، روحانی ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار