سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش مستقیم افتتاحیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم از رادیو قرآن

رادیو قرآن به طور مستقیم رقابت بخش برادران هفدهمین دوره مسابقات سراسری اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم را تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن ؛مراسم افتتاحيه هفدهمين دوره مسابقات كشوری اذان، ابتهال، مديحه‌سرايی و همخوانی قرآن برادران  امروز 31 فروردين با حضور آيت‌الله حسينی بوشهری مدير حوزه‌های علميه و ساير مسئولان در تالار انديشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

براساس اين گزارش، در اين مراسم كه به منظور آغاز رقابت‌های برادران  در رشته‌های اذان، ابتهال، مديحه‌سرايی و همخوانی قرآن برگزار خواهد شد، آيت‌الله حسينی بوشهری، مدير حوزه‌های علميه، ولی ياراحمدی رئيس مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خيريه، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدزاده مديركل اوقاف و امور خيريه استان تهران و ... حضور خواهند داشت.
این دوره از مسابقات با شرکت 31 استان و به میزبانی اداره کل اوقاف استان تهران برگزار می‌شود در گروه برادران  40 گروه 6 نفره كه در مجموع 462 نفر با 77 گروه هستند و همچنين 32 موذن ، 32 مبتهل به رقابت می پردازند. 
مسابقات برادران روز شنبه 31 فروردین‌ماه 1391 با برگزاری آیین افتتاحیه آغاز و تا روز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود و رادیو قرآن به طور مستقیم این  رویداد  قرآنی را برای شنوندگان پخش می کند. 
در مجموع 30 گروه همخوانی و 30 نفر برتر هر استان در رشته‌های مختلف به همراه برخی از نفرات برتر سال‌های گذشته در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد. 
رشته‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی با هم برگزار می‌شود و گروه‌های شرکت‌کننده باید دو برنامه با موضوعات مطرح شده را اجرا ‌کنند. 
دقاقله،آرزم، مومن ثانی،انجام،لیایی،حکیم باشی،نجاریان،عباسی،سعیدیان و رضائیان داوری بخش  برادران را برعهده دارند .
مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری همخوانی قرآن کریم ، اذان و مدیحه سرایی و ابتهال با حضور گروه هایی از 31 استان کشورساعت 14 امروز شنبه 31 فروردین ماه  درتالار اندیشه  برگزار می شود و علاقمندان می توانند برروی موج اف ام  ردیف 100 مگاهرتز از رادیو قرآن این برنامه را بشنوند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.