سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدایت هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"محمد حق شناس" یک جهانگرد نخبه است/"نوشدارو" در ماه رمضان روی آنتن شبکه یک سیما رود

بازيگر سريال "نوشدارو" گفت: ایفاگر نقش محمد به عنوان یک جهانگرد نخبه در مجموعه "نوشدارو" هستم.

هدایت هاشمی بازیگر نقش "محمد حق شناس" در مجموعه "نوشدارو" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: محمد حق شناس جهانگرد نخبه ای است که بعد از انقلاب به ایران برمی‌گردد و با رفتن به جنگ مجروح می‌شود.

وی ادامه داد: محمد بعد از جنگ وارد تکنولوژی صنعت نفت می‌شود تا بتواند در این زمینه کار بیشتری را برای کشورش انجام دهد.

هاشمی با اشاره به اهمیت کار و هدف پروژه "نوشدارو"، تصریح کرد: اهمیت و جایگاه علم برای من در جامعه بسیار مهم بود و این موضوع باعث حضور و همکاری من با "نوشدارو" شد.

این بازیگر در خصوص کار با جواد اردکانی کارگردان "نوشدارو" اظهار داشت: جواد اردکانی کارگردان صاحب ذوق و با ظرفیتی است که وهله اول حضور او و درجه دوم سناریو خوب کار باعث شد همکاری خود را با سریال نوشدارو شروع کنم.

وی با اشاره به حضور امیرعلی نقویان و رز رضوی ابراز داشت: امیرعلی نقویان نوسینده‌ای زبردست است که با برنامه رادیو هفت هم همکاری داشته و اکنون به نحوی قابل توجه و خوب داشته و برای اولین بار در یک مجموعه‌ای بازی می‌کند و در کنار دیگر جوانان بازی رز رضوی هم قابل توجه است.

هاشمی با اشاره به حضور پیشکستوانی چون اصغر همت اظهار داشت: خوشحالم که در کنار اصغر همت بازیگر پیشکسوت و صاحب نام سینما، تئاتر و تلویزیون همبازی هستم و این مسئله باعث افتخار من است.

بازیگر مجموعه "پروانه" در خصوص تلاش شبانه روزی تیم نوشدارو تصریح کرد: با وجود یک کاه نیم توقف کار پروژه، هفت ماه از تلاش شبانه روزی همه تیم می‌گذرد و همه آنها با جان و دل در تلاش‌اند و من خود به عنوان نقش اول کار هیچگونه استراحتی تا به الان نداشته‌ام و دوست دارم کار به نحو خوبی انجام شود.

هاشمی با اشاره به ماه مبارک رمضان ابراز داشت: به احتمال زیاد، نیمه تیرماه کار تمام می‌شود تا به امید خدا برای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما رود.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم که نوشدارو با وجود سناریوی خوب جزء یکی از سریال‌های موفق سیما می‌شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.