سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام به گام تا بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

"حیدری" رازهای زندگی حیوانات را افشا می کند

کتاب رازهای زندگی حیوانات به قلم سیده اشرف حیدری از دریچه انتشارات میرشیدا راهی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می شود.

سید اشرف حیدری نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به راهیابی کتاب رازهای زندگی حیوانان به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: علاوه بر این کتاب، آثاری با عناوین "عشق و آرامش در زندگی زناشویی موفق"، "مهارت های زندگی 1 و 2 استراتژی های طرح TEF را هم روزانه نمایشگاه کتاب می کنم.

وی گفت: از کتاب های دیگر من در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توان به بررسی وضعیت سلامت (بهداشت همگانی)، "طاعون سیاه، ایدز"، "استرس و مقابله با غم و اندوه" و "ارتباط و پویایی در گروه" اشاره کرد.

به گفته حیدری، فرآیندهای تعامل، سلامت و سیگار"، رخدادهای مهم تاریخ پرستاری_مامایی، کمک های اولیه در صنعت و رویان شناسی تخصصی و عمومی نیز به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می روند.

گفتنی است که تمامی کتاب های سیده اشرف حیدری که به نمایشگاه کتاب راه یافته اند، از مراحل پیچ در پیچ چاپ و نشر مرکز انتشاراتی میرشیدا گذر کرده اند./ي2
برچسب ها: حیدری ، نمایشگاه ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.