سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصغر همت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تخصص در هر کاری باید حرف اول را بزند/" نوشدارو" نسبت به کارهای دیگر برایم قابل قبول تر بود

بازيگر سينما گفت: تخصص در هر کاری باید حرف اول را بزند و به نظر من هیچ کس جز در یک رشته نمی تواند متخصص واقعی باشد.

اصغر همت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضور خود در مجموعه " نوشدارو" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از میان کارهای پیشنهادی "نوشدارو" را به دلیل موضوع و ارزش هایی که ما داریم را پسندیدم.

وی که ایفاگر نقش "دکتر پژمان" است، اظهار داشت: "دکتر پژمان" در شغل خود فردی متخصص است و معتقد هست که مسائل باید علمی پیش رود و درگیر احساسات نشود.
همت در خصوص حضور کمرنگ خود در عرصه بازیگری تصریح کرد: بیشتر تهیه کنندگان زمانی که می خواهند کاری را شروع کنند بیشتر به دنبال شرایطی هستند که به بازیگر مورد نظر، دستمزدی ندهند و در صورت بستن قرارداد آن ها را راضی به دریافت کمترین دستمزد می کنند.

وی با اشاره به وضعیت فیلمنامه ها، ابراز داشت: خیلی از سناریوها در زمینه سریال و فیلم های تلویزیونی، سنخیتی با باورهای من ندارد.

این پیشکسوت عرصه تئاتر افزود: برای من حضور در آثار و پروژه های ارزشی ر درجه اول اهمیت قرار دارد که در میان همه کارهای پیشنهادی "نوشدارو" نشانه هایی از یک کار ارزشی را داشت.

همت در پاسخ به این سوال که چرا کارگردانی نمی کنید، اظهار داشت: من کارگردانی نمی کنم و اعتقادی به این شاخه و آن شاخه پریدن ندارم و بازیگری را اگر درست انجام بدهم برایم کفایت می کند.

وی با اشاره به تدریس در حوزه بارگیری ابراز داشت: بسیاری از هنرمندان با وجود ایفای نقش در کارهای متفاوت، دست به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی می زنند و گاهی هم موفق می شوند ولی من این کار را انجام نمی دهم.

همت تصریح کرد: من به تخصص در هر حوزه ای معتقد هستم و در زمینه بازیگری هم تا به حال فقط شاخه " بدن، صدا و بیان" را تدریس کرده و می کنم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من بلد بودن مهم نیست، تخصص داشتن مهم است و باز به نظر من هیچ کس جز در یک رشته نمی تواند متخصص واقعی باشد.

همت خاطرنشان کرد: البته در این مورد استثنا هم وجود دارد ولی حرف من پیرامون قاعده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.