سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گراني مشکوک بادمجان در بازار

روز گذشته رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان اعلام کرد که بادمجان ارزان شده است ولی این در حالی بود که گزارش‌های میدانی از سطح شهر حاوی موضوع دیگری بود.



روز گذشته رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان اعلام کرد که بادمجان ارزان شده است ولی این در حالی بود که گزارش‌های میدانی از سطح شهر حاوی موضوع دیگری بود.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ در سطح شهر بادمجان با قیمت‌های متفاوت‌تری از آنچه که اعلام شده به فروش می‌رسد. این در حالی است که طبق اعلام مسوولان بازار میوه، بادمجان در میادین کیلویی 600 تا 700 تومان قیمت داشته و میوه‌فروشی‌ها باید آن را 900 تا هزار تومان به فروش برسانند. اکنون قیمت بادمجان در میوه‌فروشی‌های سطح شهر بر پایه 2000 تا 2300 تومان به فروش می‌رسد.

حسین مهاجران، رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان در این باره به ایسنا گفت: قیمت بادمجان گلخانه‌ای در میادین کیلویی 1600 تا 2800 تومان و بادمجان بندرعباس کیلویی 600 تا 800 تومان است.

وی ادامه داد: بادمجان گلخانه‌ای بار جدید است از این رو قیمت آن نسبت به دیگر بادمجان‌ها گران‌تر است.

اظهارات مهاجران در حالی است که اگر این بادمجان با قیمت 1800 تومان توسط میوه فروشان از میادین خریداری شود و طبق تعرفه حاشیه سود در نظر گرفته شود در سطح شهر باید حداکثر به قیمت 2350 به فروش رسد که این قیمت با قیمت بامجان بمی که از چند روز پیش در میوه فروشی های سطح شهر عرضه شده برابری می‌کند که جای تعجب دارد، زیرا بادمجان گلخانه‌ای به تازگی وارد میادین شده و به تازگی در سطح شهر عرضه شده است، بنابراین فروش بادمجان بمی به قیمت گلخانه ای از مصادیق بارز گران‌فروشی به حساب می‌آید.

به گفته مهاجران، بادمجان گلخانه ای بار جدید و بسیار با کیفیت است، پس چگونه بادمجان نه چندان با کیفیت فعلی مغازه‌داران که همان بادمجان بندرعباسی است با قیمت بادمجان گلخانه‌ای یعنی کیلویی 2000 تا 2350 تومان به فروش می‌رسد؟!


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.