سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش تلاوت قرآن رحيم خاكی در كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره)از رادیو قرآن

رادیو قرآن در پخش مستقیم شصت و هشتمين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) دوشنبه 25 فروردین ماه تلاوت و اذان رحيم خاكی، قاری بين‌المللی كشورمان را تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن ,  رحيم خاكی، قاری بين‌المللی كشورمان در شصت و هشتمين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) كه روز دوشنبه، 25 فروردين‌ماه، برگزار می‌شود، آياتی از قرآن كريم را تلاوت می‌كند  و این مراسم به طور مستقیم از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.
مطابق برنامه‌ريزی انجام شده، مقرر شد كه كرسی تلاوت اذان‌گاهی مجتمع امام خمينی(ره) در دومين سال خود، به فراخور مناسبت‌های مذهبی و ملی هر هفته، آيات مرتبط با آن موضوع توسط قاری مهمان تلاوت شود و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اين هفته، آيات 9 تا آخر سوره مباركه تحريم و سوره مباركه كوثر توسط رحیم خاکی  تلاوت خواهد شد و این مراسم که 30 دقیقه پیش از اذان ظهر به افق تهران انجام می شود برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.
كرسی تلاوت مجتمع امام خمینی (ره)  به همت این مجتمع و  حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، راديو قرآن جمهوری اسلامی ايران  هنگام اذان ظهر هر دوشنبه  برگزار می شود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.