سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار ارتش رژيم صهيونيستي به نظاميان خود براي اسير نشدن

فرماندهي ارتش رژيم صهيونيستي از فرماندهان يگانهاي نظامي خواسته‌ است به سربازان هشدار دهند مراقب باشند به اسارت گروههاي مبارز فلسطيني در نيايند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار فلسطين ؛ فرماندهي ارتش از فرماندهان يگانهاي نظامي خواسته است با صدور بخشنامه هاي واضح و قاطع به سربازان هشدار دهند در ترددهاي خود بين اردوگاهها و مکانهاي سکونت مراقب باشند.

برخي سازمانهاي امنيتي اسرائيلي مي گويند گزارشهاي اطلاعاتي از طرح برخي سازمانهاي فلسطيني مسلح براي ربودن سربازان اسرائيلي از مناطق متعدد در اسرائيل و سرزمينهاي اشغالي حکايت دارد.

اين سازمانها با استناد به گزارشهاي اطلاعاتي گفته‌اند هسته هاي متعددي از گروههاي مسلح مختلف در تلاشند سربازان اسرائيلي را بربايند تا در مقابل با تل آويو بر سر مبادله اسيران و آزادي بازداشت شدگان فلسطيني به توافق برسند.اين سازمانها افزودند اطلاعاتي وجود دارد که نشان مي د هد امکان دارد گروههاي فلسطيني به اردوگاههاي ارتش به ويژه در مناطق نزديک شهرهاي کرانه باختري نفوذ کنند و سربازان اسرائيلي را به شيوه هاي مختلف بربايند.

اين سازمانها تصريح کردند اسرائيل به شدت مي کوشد اين تلاشها را پيش از آنکه عملياتي شوند خنثي کند.آنها فاش کردند نظاميان اسرائيلي در اطراف اردوگاهها به ويژه در اطراف پايانه هاي مسافربري به صورت آشکار و پنهان مستقر شده اند تا هرگونه تحرک مشکوکي را زير نظر داشته باشند.

                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: اسرائیل ، نظامی ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.