سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

شتاب در توسعه صنعت چايکاری با واگذاری اختيارات مديريت چای به گيلان

واگذاری اختیارات مدیریت چای به گیلان ، توسعه صنعت چایکاری را شتاب می بخشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه اين شهر با اشاره به تصویب 630 میلیارد ریال برای رفع مشكلات چایكاران گیلانی گفت: واگذاری اختیارات برنامه ریزی و مدیریت چای به استاندار و مدیران گیلان به رونق صنعت چایکاری شتاب مي بخشد.

آيت الله زين العابدين قربانی افزود: این میزان اعتبار شامل 300 میلیارد ریال یارانه و کمک دولت برای چای و 330 میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش چای است که در مجموع 630 میلیارد ریال برای رفع مشکلات چای در نظر گرفته شده است.

وی همچنين به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه (س) چراغی فروزان و الگویی مناسب برای تمامی مسلمانان است.

امام جمعه رشت دفاع از ولایت را مهمترین ویژگی این بانوی بزرگ اسلام دانست و اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) با زبان ، عمل و با شهادتش از ولایت دفاع کرد و باید از این خصلت بانوی بزرگ اسلام همواره درس آموخت .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان می شود، گفت : مشارکت حداکثری بیانگر این است که مشکلات تاثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد.

خطیب جمعه رشت تأكيد كرد : زمانی كه انتظار حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رأی را داریم باید انتظارات آنان را نیز برآورده كنیم. / ب

برچسب ها: توسعه ، صنعت ، چای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.