سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آل خليفه ؛ مجري فرامين آمريکا در سرکوب بحريني ها

فعال سياسي بحريني گفت: رژيم بحرين فرامين آمريکا و عربستان را در سرکوب بحريني ها اجرا مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ ملت بحرين در اعتراضات و تظاهرات خود تاکيد مي کند که بايد دولتي در اين کشور تشکيل شود که با اراده مستقيم و به نمايندگي از مردم باشد. ملت بحرين خواهان نظام جمهوري و نه پادشاهي است. رژيم آل خليفه تظاهرات مسالمت آميز بحريني ها را به خشونت کشانده است و از راه حل امنيتي و نظامي براي تعامل با خواسته هاي قانوني ملت اين کشور استفاده مي کند.

ارتش اشغالگر عربستان ، نظاميان آمريکايي مستقر در بحرين و مزدوران مسلح خارجي به نيروهاي رژيم آل خليفه در سرکوب ملت بحرين کمک مي کنند. در خيابان هاي بحرين به دستور مقامات عربستاني دوربين هاي جاسوسي نصب شده است. رژيم بحرين مدعي است که از رياض و واشنگتن براي سرکوب ملت بحرين دستور نمي گيرد. اگر چنين ادعاي رژيم منامه درست است پس چرا نظاميان اشغالگر عربستاني و آمريکايي در بحرين حضور دارند. رژيم اين کشور هيچ سيطره اي بر نظاميان سعودي و آمريکايي ندارد و حضور اين نظاميان خارجي دخالت در امور داخلي بحرين شمرده مي شود. 

هيچ يک از مقامات اين کشور جرات آن را ندارند که به پايگاه نظامي آمريکا نزديک شوند. آمريکايي ها مي خواهند کشور بحرين در چارچوب کشورهاي عرب خليج فارس به صورت پادشاهي  اداره شود و هيچ اصلاحي در آن رخ ندهد. رژيم هاي آل خليفه و آل سعود هيچ تفاوت با يکديگري ندارند.


                                       آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: امریکا ، سرکوب ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.