سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منافع آمريکا در ناديده گرفتن نقض گسترده حقوق بشر در بحرين است

عضو سازمان حقوق بشر بحرين ـ اروپا تاکيد کرد آمريکا براي حفظ منافع خود چشم خود را به نقض گسترده حقوق بشر در بحرين بسته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي ؛ احمد الحداد در گفتگو با اين شبکه درباره سرکوب معترضان در بحرين گفت متاسفانه رژيم بحرين همچنان به سرکوب فعالان و مردم عادي که در خيابانها براي حقوق دموکراتيک خود تظاهرات مي کنند، ادامه مي دهد. ما هيچ بهبودي در اوضاع بحرين را شاهد نيستيم. 

هر روز سرکوب ها بيشتر مي شود. در چند روز اخير سرکوب فعالان شديد شده است و علت آن هم نزديک بودن موعد برگزاري مسابقات فرمول يک در بحرين است. شواهدي وجود دارد که در همين چند روز بيش  از هشتاد فعال ربوده يا بازداشت و زنداني شده اند. در چنين شرايطي هيچ بستري براي گفتگوهاي ملي وجود ندارد زيرا حقوق بشر همچنان نقض مي شود.

متاسفانه متحدان رژيم بحرين مثل آمريکا حاضر نيستند از حقوق دموکراتيک مردم بحرين حمايت کنند زيرا منافع خود را در حمايت از رژيم بحرين مي بينند. هم اکنون ناوگان پنجم آمريکا در بحرين مستقر است. آمريکا براي حفظ منافع خود چشم خود را به نقض گسترده حقوق بشر در بحرين بسته است و به همين علت هم رژيم بحرين هر روز در سرکوب مردم گستاخ تر مي شود. سياستهاي دوگانه و تزوير جامعه بين المللي سبب شده است تا حقوق مردم بحرين به راحتي نقض شود.

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: آمریکا ، حقوق ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.