سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصيري‌زاده در جمع مردم ايلام:

بايد مدیریت مبتنی بر تفکر علمی و پایان آزمون و خطا را در کشور سامان‌دهی کرد

"خسرو نصيري‌زاده" دبيرکل مجمع متخصصين طي سفري انتخاباتي به استان ايلام در جمع مردم اين استان به بيان مواضع انتخاباتي خود پرداخت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "خسرونصیری‌زاده" دبیرکل مجمع متخصصین ایران و نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته به استان ایلام سفر کرد.

نصیری‌زاده عصر دیروز با ورود به شهر ایلام و پس از استقبال مردم این شهر در جمع کثیر و پرشور نخبگان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، فعالان سیاسی وصاحبان صنایع و مدیران بخش خصوصی و اعضای مجمع متخصصین استان ایلام ، به بیان مواضع انتخاباتی خود پرداخت.

 وي درباره ایرانیان مقیم خارج از کشور اظهار داشت: هم اکنون4 میلیون ایرانی در خارج از کشور وجود دارند که بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر در آمریکا و بعد در امارات متحده عربی و با سرمایه 1200 میلیارد دلار ظرفیت مناسبی برای مشارکت در توسعه و پیشرفت کشور است.

نصيري‌زاده گفت: امروز 10 میلیون متخصص و نخبه دانشجو در داخل و خارج کشور می‌توانند مدیریت مبتنی بر تفکر علمی و پایان آزمون و خطا را در کشور سامان‌دهی کنند.

دبیرکل مجمع متخصصین ایران با اشاره به شعار انتخاباتی‌اش که ایران جدید است، افزود:  مولفه گفتمان پیشرفت و عدالت و به رسمیت شناختن اقلیت درکنار اکثریت در انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری اهميت دارد.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، تنش‌زدایی و تعامل سازنده و موثر با کشورهای قانونی جهان و دوری از تنش‌زایی و تقابل درعرصه روابط بین‌الملل و سیاست خارجی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و شناسایی علایق ملت‌های منطقه در همگرایی و ایجاد ائتلاف‌های استراتژیک بین ایران و همسایگان در جهت ایجاد موقعیت و ثبات در جغرافیای سیاسی منطقه موثر دانست و تصريح کرد:  ایران مرکز و چهارراه ژئوپلتیک منطقه خاورمیانه و حوزه آسیای میانه و قفقاز است.

وي ادامه داد:  کشورمان با داشتن 15 همسایه آبی و خاکی و بیش از 600 میلیون بازار مصرف اطراف کشور یکی از قطب‌های مهم صدور کالا و خدمات فنی مهندسی از نظر موقعیت اقتصادی است.

گفتني است که درحاشیه این سفر نیز فعالیت مجمع متخصصین استان ایلام با حضور72 نفر از متخصصین، اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی آغاز شد  و  احمد گلی به عنوان قائم مقام دبیرکل در این استان منصوب شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.