مشاور دبيركل مجمع متخصصين ايران، از منصوب شدن فريدون زارع به عنوان رئيس کارگروه دولت پيشنهادي "دولت توسعه مدار" خبر داد.

"رضا شيخ‌بيگي"  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت:  با حکم "خسرو نصيري‌زاده" دبير کل "مجمع متخصصين ايران" و کانديداي  احتمالي دوره يازدهم انتخابات رياست جمهوري "فريدون زارع" به عنوان رئيس کارگروه دولت پيشنهادي دولت توسعه مدار منصوب شد.

متن حکم به شرح زير است:

جناب آقاي فريدون زارع با سلام و تهنيت

احتراما نظر به سوابق اجرايي، روحيه ابتکار و نبوغ حضرت عالي به موجب اين حکم به عنوان مشاور دبير کل و رئيس کميته کارگروه دولت مجمع متخصصين ايران منصوب مي‌شود.

انتظار است در چارچوب شرح وظايف و اهداف مجمع و هماهنگي با ستاد انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اين مجمع نسبت به شناسايي عناصر موثر متخصص و متعهد و داراي طرح و برنامه جهت تشکيل دولت يازدهم، تحت عنوان دولت توسعه مدار با رويکرد پيشرفت و عدالت که در دستور کار مجمع قرار دارد منشا اقدامات موثر واقع گرديد.

بديهي است فهرست پيشنهادي وزراي محترم پس از بررسي در کارگروه جهت تصويب به شوراي مرکزي در چارچوب منويات مقام معظم رهبري به اين جانب اعلام گرديد، همچنين اميدوارم از تمامي ظرفيت‌هاي تخصصي و سرمايه‌هاي انساني معتقد به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در ترکيب دولت پيشنهادي استفاده شود.

لازم است اعتقاد و جسارت برداشتن گام‌هاي براي رفع عقب ماندگي‌هاي گذشته و اعتماد به مباني نظام در چارچوب گفتمان توسعه‌مداري که با رويکرد مبنايي پيشرفت عدالت تنظيم شده است، از مهمترين شاخصه‌هاي وزراي پيشنهادي باشد.

و من الله توفيق

خسرو نصيري‌زاده دبير کل مجمع متخصصين ايران

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار