سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی"چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ابوترابی‌فرد در مراسم سالروز شهادت صياد شيرازی: افسران ايران دانش خود را در یکی از نابرابرترین جنگ‌های جهان به دست آوردند ، حضور بیش از 1000 شخصیت سیاسی در نشست روحانی ، آقاي وزير! خودرو كيلويي چند؟/ همه ما در مورد تامین قیمت خودرو سر کار هستیم و..... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می‌کند



رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با رئیس جمهور بروندی فرمودند: ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می‌کند.

آخرين وضعيت مناطق زلزله‌زده بوشهر/ 37 کشته، 114 مجروح و 60 پس‌لرزه

 معاون عمرانی استاندار بوشهر با بيان اينكه از زمان وقوع زلزله تاکنون بیش از 60 پس‌لرزه اتفاق افتاده است، گفت: با توجه به شدت این زلزله 37 نفر از مردم منطقه جان خود را از دست داده و حدود 114 نفر بر اثر فرود آمدن آوار مجروح شده‌اند.

افسران ايران دانش خود را در یکی از نابرابرترین جنگ‌های جهان به دست آوردند


 نايب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصيات شهيد صياد شيرازی گفت: امروز یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های ایران، افسرانی هستند که دانش خود را در یکی از نابرابرترین جنگ‌های جهان در طول هشت سال به دست آوردند.

حوزه سلامت هيچ‌گاه در اولويت کاري دولتمردان نبوده است

 رئيس کميسيون بهداشت مجلس گفت: مقوله سلامت هيچگاه در اولويت اصلي کار دولتمردان دولتهاي نهم و دهم و ساير دولتها نبوده است.

حضور بیش از 1000 شخصیت سیاسی در نشست روحانی




سخنگوی ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: در برنامه فردا که با حضور بیش از 1000 شخصیت سیاسی و گروههای مختلف مردم برگزار می‌شود روحانی تحلیلی کلی از حضور خود در عرصه انتخابات را ارائه خواهد داد.

هیئت 17 نفره فراکسیون رهروان ولايت ، برای وحدت در جريان اصولگرایی تشکيل شد

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت، از تشکيل هيئت 17 نفره‌اي در اين فراکسيون براي وحدت در جريان اصولگرايي براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم خبر داد.

آقاي وزير! خودرو كيلويي چند؟/ همه ما در مورد تامین قیمت خودرو سر کار هستیم
نماينده مردم قم در مجلس خطاب به وزير صنعت و با بيان اينكه همه ما در مورد تامین قیمت خودرو سر کار هستیم، گفت: یک روز می‌گویند که قیمت خودرو را هیات دولت تعیین می‌کند، روز دیگر می‌گویند که شورای رقابت، سازمان حمایت و اخیرا نیز می‌گویند که کارگروه ویژه‌ای قرار است این کار را بکند، بالاخره تکلیف چیست؟

عضو حزب کارگزاران درباره ورود خود به عرصه انتخابات رياست جمهوري چه گفت؟

عضو حزب كارگزاران سازندگي درباره ورود خود به عرصه انتخابات رياست‌جمهوري چه پاسخي داد؟

اختصاص يك روز حقوق مسئولان عالي قوه قضاييه به زلزله‌زدگان بوشهر

رئيس قوه قضاييه با تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جان باختن تعدادي از هموطنان در حادثه وقوع زمين‌لرزه استان بوشهر را نيز به تمام مردم ايران و بويژه بازماندگان اين حادثه تسليت گفت و از اختصاص يك روز حقوق مسئولان عالي قضايي و نيز مبلغ 200 ميليون ريال از سوي رئيس قوه قضاييه به زلزله‌زدگان بوشهري خبر داد.

اشاعه فرهنگ اسلامي در جامعه وظيفه هنرمندان است

استاد دانشگاه هنر گفت: اگر در زمینه‌های حجاب و یا بحث‌های فرهنگی نتوانسته‌ایم به خوبی موفق باشیم، این وظیفه برعهده هنرمندان است و تنها هنر می‌تواند به خوبی این امور را در جامعه نهادینه سازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.