سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمضان‌‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کاندیداها از اختلاف سلایق خود در جهت سازندگی کشور استفاده کنند

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری مسئولان و کاندیداهای انتخاباتی باید با درایت و هوشمندی از هرگونه اختلاف سلیقه میان خود و دیگران در جهت مثبت و سازنده برای اعتلای نظام استفاده کنند.

"میلاد رمضان‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم رعایت اخلاق سیاسی از سوی کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: رعایت اخلاق در منش و بیان کاندیداهای انتخاباتی امری بدیهی و مهم است زیرا مردم از این طریق گفتارهای نامزدهای انتخاباتی را می‌شناسند.
 
وی با بیان اینکه کاندیداها نباید برای اثبات خود به تخریب رقبا بپردازند؛ بیان داشت: در صورت وقوع این اتفاق رقبا نیز ناخودآگاه در این ورطه قرار خواهند گرفت و در مقابل، رعایت اخلاق از سوی فعالان عرصه انتخاباتی موجب پذیرش آنها از سوی رسانه‌ها، سایت‌های اطلاع رسانی و مردم خواهد شد.
 
این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه آرمان‌های انقلاب با وحدت میان مسئولان محقق می‌شود؛ تصریح کرد: وجود اختلاف سلیقه  امری طبیعی  است و در این شرایط مسئولان و کاندیداهای انتخاباتی باید با درایت و هوشمندی از هرگونه اختلاف سلیقه میان خود و دیگران در جهت مثبت و سازنده برای اعتلای نظام استفاده کنند.
 
مصطفی‌پور با اشاره به مطالبه دانشجویان از کاندیداهای انتخاباتی گفت: کاندیداها باید با آرامش کامل و با استفاده از منویات رهبری با ابراز افکار، عقاید و اعلام برنامه‌های خود در جهت امنیت، نظم و یکپارچگی کشور عمل کنند تا شاهد حماسه‌ای دیگر در کشور باشیم.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.