سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان /

برگزاری نشست ستاد راهبردی چای در گیلان

در پی تفويض اختيارات دولت به استاندار گيلان در موضوع چای ، ستاد راهبردی چای فردا پنجشنبه به رياست كيهان هاشم نيا استاندار گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان استاندار با تشريح دستاوردهای كار گروه كشاورزی دولت در رشت گفت : با اين تفويض اختيارات تمام مسائل مربوط به چای كشور بجز بحث قانونگذاری كه در اختيار مجلس شورای اسلامی است در استان متمركز شد و بايد از اين فرصت برای بهره وری در کشاورزی بویژمحصولات استاتژیک چای و برنج استفاده کنیم.   وی در مورد مصوبه ديگر كار گروه كشاورزی دولت گفت : وزارت جهاد كشاورزی موظف شد در مدت 2 هفته ی آينده سند خودكفايی برنج كشور كه توسط مركز تحقيقات برنج و كانون هماهنگی دانش و صنعت برنج تهيه شده است برای تصويب در اختيار دولت قرار دهد .
وی به بحث نوغانداری در اين كار گروه هم اشاره كرد و گفت : قرار شد براساس مصوبه شورای عالی اداری تأسيس مركز نوغانداری و ابريشم كشور در رشت زيرنظر وزارت جهاد كشاورزی تشكيل شود .
استاندار گيلان كاهش حقوق گمركی واردات تراكتور  و ماشين آلات كشاورزی به 4 درصد را از دیگر مصوبات نشست با معاون اول رئیس جمهور در رشت اعلام کرد  .
وی همچنين از صدور مجوز برای تأسيس مراكز تحقيقاتی محصولات زراعی در استان خبرداد و گفت : قرار شد ايستگاه تحقيقات محصولات زراعی كشور با مركزيت گيلان  تأسيس شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.