سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت 57 بازرس بر مراكز عرضه كالا و خدمات در استان سمنان

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح تشديد بازرسي بازار تا 25 فروردين ماه ادامه دارد و بر اساس اين طرح، بازرسان سازمان و اصناف با همراهي تعزيرات حكومتي به طور شبانه روزي و در دو شيفت به تخلفات واحدهاي صنفي استان رسيدگي مي كنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، "شاتا" يحيايي افزود: بيش از 57 نفربازرس طرح تشديد بر بازار نظارت دارند و از ابتداي اجراي طرح نظارتي تاكنون 9005 مورد بازرسي در سطح استان انجام گرفته كه از اين تعداد بازرسي در حدود 625 پرونده تخلفاتي تشكيل شده و به تعزيرات حكومتي ارسال شده است.
وي تصريح كرد: بيشتر تخلفات صورت گرفته گرانفروشي،عدم درج قيمت ، عدم صدور فاكتور و كم فروشي در واحدهاي صنفي پوشاك،آجيل و خشكبار،ميوه و مركبات ونانوايي ها بوده است.
يحيايي گفت: در اين ايام از كليه رستورانهاي بين شهري،مسافرخانه ها،هتلها،انبارها،سردخانه ها و شركتهاي پخش نيز بازرسي به عمل آمده و به تخلفات احتمالي آنها در اسرع وقت رسيدگي مي شود.
وي اضافه كرد: تلاش ما بر اين است تا با بازرسيهاي مستمر و شبانه روزي با توجه به وضعيت موجود ودر جهت ثبات قيمت‌ها و تنظيم بازار از افزايش بي‌رويه قيمت كالاها جلوگيري نموده تا به اقشار كم درآمد جامعه آسيب كمتري وارد شود./س
برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.