سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه يك كاربر:

پشت پرده پروژه "دعوت از خودم" خاتمي چيست؟!

عناصر و افراد وابسته به فتنه سال 88 كه كارنامه آنها كاملا روشن و براي عموم جامعه شناخته شده است با حضور در جلسات مختلف و گرفتن كمك فكري از ديگر عناصر تلاش كردند تا يك شخصيت خاص را به عنوان كانديداي رياست جمهوري معرفي كنند.

متن زير نامه‌ وارده از سوي يكي از "كاربران باشگاه خبرنگاران" است كه بدون هيچگونه دخل و تصرفي منتشر مي‌شود.

لازم به ذكر است اين نامه در پي انتشار خبري با عنوان "خاتمي بار ديگر در صف مريم رجوي‌ها قرار گرفت!+اسناد و تصاوير" براي باشگاه خبرنگاران ارسال شده است و نگارنده كه تمايلي براي منتشر شدن نامش نداشت در توضيح مقدماتي خود براي "باشگاه خبرنگاران" به طور مفصل به خبر فوق اشاره كرده و مي‌آورد: "به اين خاطر در اين نامه به محتويات خبر ارسال نامه محمد خاتمي براي پدر دو تن از اعضاي گروهك تروريستي منافقين اشاره نمي‌كنم كه خبر تنظيم شده، خبري كامل و بدون نقص است".

متن نامه ارسال شده به "تحريريه باشگاه خبرنگاران" را در زير بدون هيچ كم و كاستي مي‌خوانيد.

مقدمه:

پروژه از آنجايي آغاز شد كه حلقه داخلي فتنه با كمك تيم خارج‌شين خود متوجه شدند كه بنابر مطالبات مردمي هيچ جايگاه و نماينده‌اي در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري نخواهند داشت. عناصر و افراد وابسته به فتنه سال 88 كه كارنامه آنها كاملا روشن و براي عموم جامعه شناخته شده است با حضور در جلسات مختلف و گرفتن كمك فكري از ديگر عناصر تلاش كردند تا يك شخصيت خاص را به عنوان كانديداي رياست جمهوري معرفي كنند. شخص مورد نظر كسي نبود جز محمد خاتمي، "رئيس‌جمهور دوران اصلاحات"، كسي كه كارنامه او در "جريان فتنه" باعث شده تا اقبالي نزد عموم نداشته باشد.

هر چه به زمان انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم پروژه "دعوت از خودم" رنگ و بوي جدي‌تري به خود مي‌گيرد. محمد خاتمي رئيس‌جمهور دوران اصلاحات با اجيركردن افراد و گروه‌هاي نزديك به خود در تلاش است با به راه‌انداختن پروژه دعوت از او به انتخابات خود را به عنوان يك كانديدا در انتخابات رياست جمهوري معرفي كند.

اين كانديداي احتمالي با كمي رصد كردن فضاي مجازي و رسانه‌ها متوجه مي‌شود كه مردم در انتخابات يازدهم حتي حاضر به كانديدا شدن و رقابت او با ديگر اعضاها و كانديداها نيستند چه برسد به اينكه او را به عنوان يك رئيس‌جمهور بار ديگر انتخاب كنند.

اما اندكي جستجو در فضاي مجازي اين جريان را به ذهن متبادر مي‌كند كه همان افرادي كه در انتخابات سال 88 با رمز "تقلب" خواهان ابطال انتخابات شده و قوانين جمهوري اسلامي ايران را ناديده گرفته بودند، حالا با دستور گرفتن از جريان فكري نزديك به محمد خاتمي در صدد هستند وي را به عنوان كانديدا معرفي كنند.

اصل پروژه "دعوت از خودم" چيست؟

نزديكان محمد خاتمي كه با رصد جامعه و فضاي مجازي متوجه شده‌اند او هيچ جايگاهي در بين افكار عمومي نخواهد داشت، اين روزها آنچنان وانمود مي‌كنند كه همه جريان‌ها و تشكل‌ها خواهان حضور وي در انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري هستند و براي او تداركات بسياري ديدند اما حقيقت ماجرا و اصل پروژه دعوت از خودم چيز ديگري است.

تمامي ديدارهايي كه نزديكان خاتمي مدعي مي‌شوند به درخواست جريان‌ها و تشكل‌هاي سياسي با وي صورت گرفته است، تماما با هماهنگي تيم خاتمي صورت مي‌گيرد و هيچ تشكلي از پيش براي ديدار با وي وقت ملاقات نگرفته و اين روزها درخواست ملاقات با خاتمي فقط از سوي دفتر و تيم اطراف او صورت مي‌گيرد؛ در خصوص كمپين‌هاي اينترنتي دعوت از خودم هم بايد گفت كه اين جريان با به خدمت گرفتن برخي از فعالان فضاي مجازي و با تشكيل دادن اكانت‌هاي كاربري تقلبي، صفحه‌هاي اينترنتي دعوت از خاتمي را تشكيل مي‌‌دهند تا او بتواند با استناد به اين ديدارها و صفحات اينترنتي خود را اندكي مطرح و شرايط را طوري نشان دهند كه اين مردم هستند كه از خاتمي مي‌خواهند وارد عرصه انتخابات شود و خود او هيچ علاقه‌اي به اين كار ندارد.

در جديدترين نمونه از اقدامات تيم نزديك به "محمد خاتمي" يكي از سايت‌هاي خبري نزديك به اصلاح‌طلبان از ديدار هواداران خاتمي با وي به مناسبت نوروز خبر داد؛ اين سايت زنجيره‌اي اصلاح طلب بدون آنكه تصويري از جلسه مورد نظر را منتشر كند مدعي شده است در اين ديدار جمع كثيري از حاميان محمد خاتمي حضور داشتند اما هيچ تصويري از ديدار مورد نظر منتشر نمي‌كنند. يا در بخش ديگري از گزارش اين سايت آمده است كه هواداران حضور محمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري جمعي از وزرا ، مديران و همكاران سابق محمدخاتمي، روزنامه‌نگاران زنداني و خانواده‌هاي زندانيان سياسي بوده‌اند كه از اين افراد نيز هيچ تصويري از اين ديدار منتشر نمي‌شود.

"كمپين حمايت از شروط خاتمي" در فيس‌بوك

"پروژه دعوت از خودم" تنها در داخل پيگيري نمي‌شود؛ تيم داخلي در ايران فعاليت مي‌كند و آن دسته از فتنه‌گران كه در كشورهاي ديگر زندگي مي‌كنند با به راه‌انداختن صفحه‌هاي فيس بوك در تلاش هستند با فعال كردن كمپين حمايتي از خاتمي وي را مطرح كنند.

در اين ميان "ابراهيم نبوي" با مطرح كردن اين مورد كه "صفحه دعوت از خاتمي رو براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم راه بندازيم" صفحه فيس‌بوكي كمپين حمايت از شروط خاتمي را به راه مي‌اندازد تا افرادي از جنس خودش با كامنت گذاشتن زير آن مطلب، خواسته خود براي ورود خاتمي را مطرح و به اين ترتيب تلاش مي‌کنند، القا كنند كه خاتمي فردي قابل قبول در فضاي مجازي است.

برچسب ها: خاتمی ، فتنه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
اریا
۲۱:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
تاکی می خوایدتخریب کنید"توجامعه یه سربزن ببین مردم دوست دارندخاتمی ریس جمهوربشندیانه :زنده بادخاتمی :::به آفتاب سلامی دوباره خواهیم داد
ha89edu
۱۵:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
خوب حرف های چرت این کاربر برای شما شد سند .
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
دروغگو چجوری به راحتی انقدر دروغ میگی خاتمی رای نداره؟ پس بذار بیاد تا با چشای خودت ببینی .اکثر نخبگان دانشگاهی و دانشجویان طرفدار سیدن چشاتو باز کن بعد حرف بزن احمق
محمد
۱۱:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
خیلی کوته فکر و بی بته هستین !!!
متاسفم براتون