سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئيس‌جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

ديدار بيش از 100 نماينده با احمدي‌نژاد/ تاکيد رئيس‌جمهور بر خلق حماسه سياسي

معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: نشست نوروزي احمدی‌ن‍ژاد با نمایندگان با حضور بیش از 100 نماینده در دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در خصوص ديدار نوروزي نمايندگان با رئيس‌جمهور اظهار داشت: اين ديدار با حضور بيش از 100 نماينده يكشنبه شب در دفتر رئيس‌جمهور برگزار شد.

وي افزود: نمايندگان حاضر در اين نشست در خصوص موضوعات مختلف از جمله موضوعات حوزه انتخابيه و همچنين مشکلات و نقطه ضعف‌هاي موجود سخن گفتند.

معاون پارلماني رئيس‌جمهور خاطر‌نشان کرد: احمدي‌نژاد در اين نشست با تاکيد بر فضاي همدلي و تعامل بين دو قوه مجريه و مقننه بر حل مشکلات کنوني کشور اشاره کرد.

فروزنده با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در کشور گفت: رئيس‌جمهور خطاب به نمايندگان در مورد منويات مقام معظم رهبري در سال جديد بر خلق حماسه سياسي تاکيد کرد.

وي با اشاره به سخنان رئيس‌جمهور بر حل مشکلات بخش کشاورزي در کشور تصريح کرد: احمدي‌نژاد نيز در اين گفتکو صميمانه بر تخصيص 25 درصد از اعتبارات صندوق ملي به بخش کشاورزي اشاره کرد.

معاون پارلماني رئيس‌جمهور خاطر‌نشان کرد: در اين نشست قرار شد رئيس‌جمهور و اعضاي هيئت دولت در استان‌هايي که در طول سفرهاي دوره‌اي خود تاکنون نرفته‌اند، حضور پيدا کنند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فروزنده ، دیدار ، خلق ، حماسه ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.