سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسي

عضو اندیشکده‌ آمایش‌های بنیادین شد

رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسي از سوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عنوان عضو اندیشکده‌ آمایش‌های بنیادین انتخاب شد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ پيرو خبر شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی و با توجه به مراتب عالی علمی و تجربیات او وحید چگینی‌ به عنوان عضو اندیشه آمایش‌های بنیادین انتخاب شد.

بنابراین گزارش: فعالیت موسسه ملی اقیانوس شمالی در اندیشکده‌ها که اتاق فکری متشکل از 15 الی 25 نفر از صاحب نظران استادان برجسته دانشگاهها و حوزه‌های علمیه و همچنین مدیران و سیاست گذاران سطوح راهبردی است انجام خواهد شد.

براساس این گزارش: مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در طی نشست اندیشه های راهبردی در محضر مقام معظم رهبری در دوم خرداد ماه 90 تاسیس گردید چنانچه در این مرکز تاکنون مقدمات تشکیل عناوین 27 اندیشکده‌ فراهم شده است و هر یک از اندیشکده‌ها مسئولیت هماهنگی و ساماندهی امر تحقیق طراحی و تدوین بخشی از الگو و پایش اجرای آن را بر عهده دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: در اندیشکده‌ آمایش‌های بنیادین، در زمینه‌های طراحی آرایش هدفمند و بهینه کلیه عوامل پیشرفت در ارتباط با ظرفیت های انسانی، اقلیمی، تاریخی، فرهنگی در تمام مناطق و نواحی کشور با توجه ویژه به خلیج فارس، مناطق کویری، روستاها و مناطق مرزی فعالیت انجام می پذیرد./ع2
برچسب ها: اقیانوس ، الگو ، آمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.