سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوي هئيت محترم وزيران؛

آيين‌نامه اجرايي قانون امور گمركي در 221 ماده تصويب و ابلاغ شد

آيين‌نامه اجرايي قانون امور گمركي پس از طي مراحل قانوني و تصويب هئيت وزيران، به گمرك جمهوري اسلامي ايران ابلاغ شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي گمرك جمهوري اسلامي ايران، آيين‌نامه اجرايي قانون امور گمركي در 221 ماده و مشتمل بر 13 بخش( مطابق بخش‌بندي قانون امور گمركي) پس از برگزاري جلسات متعدد و بررسي‌هاي دقيق كارشناسي و اخذ نظرات فعالان تجاري و با در نظرگرفتن تكاليف تعيين شده در قانون امورگمركي به تصويب هئيت وزيران رسيد.
بر اساس اين گزارش با توجه به درج آيين نامه فوق در مورخ 7 فروردين 1392 در روزنامه رسمي جمهوري اسلامي ايران، متعاقبا اقدامات لازم توسط گمرك جمهوري اسلامي ايران جهت اجرايي نمودن آيين نامه فوق اعمال خواهد شد.
اين گزارش مي افزايد: در تدوين آيين نامه اجرايي قانون امور گمركي با بخش بندي و فصل بندي مواد طبق قانون امور گمركي تلاش شده، دسترسي فعالان تجاري و كارشناسان امور گمركي به بند‌هاي آيين‌نامه كه مرتبط با قانون امور گمركي مي باشد، تسهيل گردد تا از پراكندگي ارتباط مواد قانون و آيين‌نامه جلوگيري شود.
شايان ذكر است با توجه به تصويب قانون امور گمركي در تاريخ 22/8/1390 و تصويب آيين‌نامه اجرايي قانون مذكور توسط هئيت وزيران تكاليف قانوني در خصوص به‌روز شدن قانون و آيين‌نامه اجرايي آن توسط گمرك جمهوري اسلامي ايران انجام گرديد./س
برچسب ها: گمرک ، اقتصاد ، پول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.