سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبحاني‌فر:

"حماسه سياسي" با فراهم‌کردن فضاي انتخاباتي سالم محقق مي‌شود

نماينده مردم سبزوار در مجلس گفت:‌ ضروري است که فضاي انتخاباتي آرام و سالمي فراهم شود تا همانگونه که رهبر معظم انقلاب مد نظر دارند، "حماسه سياسي" در سال 92 محقق شود.

"رمضانعلي سبحاني‌فر" نماينده مردم سبزوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزديک‌شدن انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي از سوي کانديداها و هوادارانشان گفت: کساني که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند بايد با معيار و صفات والاي انساني و انتخاباتي وارد اين عرصه شوند.

وي در ادامه افزود: مسئولان بايد فضاي آرام انتخاباتي در جامعه را مهيا کنند و کانديداها نيز بايد اخلاق مناسب و شايسته‌اي داشته باشند تا انتخابات سالم و درخور ملت ايران برگزار شود.

نماينده سبزوار همچنين با اشاره به نامگذاري سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" از سوي مقام معظم رهبري تصريح کرد: ضروري است که فضاي انتخاباتي آرام و سالمي با کمک مسئولان و کانديداها فراهم شود تا همانگونه که رهبر معظم انقلاب مد نظر دارند، "حماسه سياسي" در سال 92 محقق شود.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان خاطر نشان کرد: رعايت قانون و اخلاق انتخاباتي براي همه کانديداها امري مهم بوده و همگان بايد آن را رعايت کنند.
انتهاي پيام/         

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.