سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه هاي راديو هندي و آذري برون مرزي

راديو هوساي برون مرزي برنامه هاي جديد خود را معرفي كرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ پخش برنامه هاي "نقش زنان در خانواده و جامعه" ،"جهان ورزش" ، "پاسخ به شنوندگان" ، "آفريقا در هفته" ،"بهداشت" و "دنياي جوانان" در راديو هوساي برون مرزي نقش زنان در خانواده و جامعه" ،"جهان ورزش" ، "پاسخ به شنوندگان" ، "آفريقا در هفته" ،"بهداشت" و "دنياي جوانان" عنوان برنامه هايي است كه از راديو هوساي برون مرزي پخش خواهد شد.

"پاسخ به شنوندگان" و" ما و شنوندگان" نيز از برنامه پر مخاطب راديو هوسا است كه در زمينه هاي مذهبي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي و با خواندن نامه هاي شنوندگان و پاسخگويي به آنها دربرنامه "ما و شنوندگان" راديو هوسا پخش مي شود.

"نقش زنان درخانواده و جامعه " نقش و فعاليت پررنگ زنان در محيط خانواده و اجتماع را بررسي مي كند. "جهان ورزش" هم مهمترين وقايع ورزشي در جهان و قاره آفريقا را مورد بررسي قرار مي دهد.

برنامه "آفريقا در هفته" نيز بررسي رخدادهاي مهم قاره آفريقا اعم از اجتماعي، سياسي، فرهنگي و مذهبي با آيتم مصاحبه با كارشناسان هوسا زبان است. در برنامه "بهداشت" شناخت بيماري ها و پيشگيري و نحوه درمان آنها و توضيحات كارشناسان برنامه بررسي مي شود.

مشكلات جوانان نيز در برنامه "دنياي جوان" نقد خواهد شد.

"مضراب ، عشق هاوالاري" و "شنيدني ها" راديو آذري برون مرزي اشتراكات موسيقي ايران و آذربايجاني در برنامه "مضراب،عشق هاوالاري" و جاذبه هاي شنيدني جهان در برنامه "شنيدني ها" راديو آذري معاونت برون مرزي پخش مي شود.

برنامه "مضراب ، عشق هاوالاري" در 52 قسمت 20 دقيقه اي و برنامه "شنيدني ها" در 345 برنامه 10 دقيقه اي توليد و آماده پخش شده است./ي2
برچسب ها: رادیو ، هندی ، برون مرزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.