سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دغدغه بهارستان در بررسي بودجه 92 رونق توليد ملي و اشتغال‌زايي است

عضو هيئت رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس گفت: در بررسي بودجه، حوزه معيشتي مردم، تقويت توليد و اشتغال‌زايي از اهيمت خاصي براي ما برخوردار است و نهايت دقت در اين موارد به عمل خواهد آمد و حمايت از توليد، صنعت، کشاورزي و اقشار حقوق‌بگير جامعه از دغدغه‌هاي مجلس در بررسي بودجه است.

ابراهيم نکو نماينده رباط‌کريم در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به نرخ بالاي تورم در کشور گفت: در شرايط فعلي ضروري‌ترين راهکار براي کنترل تورم، تقويت دستگاه‌هاي نظارتي است لذا دولت بايد نوعي تقسيم کار کند که به تمامي جوانب امور و وظايف خود نظارت کافي داشته باشد.

عضو هيئت رئيسه کميسيون اقتصادي به نزديک شدن انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: اگر دولت تمامي توان و تمرکز خود را بر اين مسئله قرار دهد، به شکاف در حوزه‌هاي ديگر دامن خواهد زد، لذا دولت علاوه بر دقت در انتخابات، بايد در نظارت بر حوزه اقتصادي نيز اهتمام وي‍ژه‌اي داشته باشد.

وي افزود: برقراري آرامش در جامعه و بين مردم اولين وظيفه قواي سه‌گانه است لذا دستگاه‌هاي نظارتي بايد با دقت تورم را کنترل و دغدغه‌هاي آن‌ها را در حوزه اقتصاد کاهش دهند و با سازوکارهاي اساسي از تورم بي‌رويه جلوگيري کنند.

نماينده رباط‌کريم تصريح کرد:‌ همه قوا در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حماسه اقتصادي، بايد برنامه‌هاي خود را به‌گونه‌اي تنظيم کنند تا در حوزه اقتصاد گام‌هاي بلندي برداشته شود و ثبات در اين عرصه حاکم شود.

نکو با اشاره به بودجه سال 92 گفت: در بررسي بودجه، حوزه معيشتي مردم، تقويت توليد و اشتغال‌زايي از اهيمت خاصي براي ما برخوردار است و نهايت دقت در اين موارد به عمل خواهد آمد و حمايت از توليد، صنعت، کشاورزي و اقشار حقوق‌بگير جامعه از دغدغه‌هاي مجلس در بررسي بودجه است.

عضو هيئت رئيسه کميسيون اقتصادي در پايان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر اين خواهد بود تا بودجه به گونه‌اي تنظيم شود که اقتصاد ما را به يک اقتصاد قوي و روبه جلو حرکت دهد تا نه تنها شاهد کاهش تورم و گراني بلکه اقتصادمان يک اقتصاد برتر در منطقه و اقتصادي ممتاز در سطح جهاني باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، تورم ، بودجه ، قوا ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.