اردبیل/

توسعه اقتصادی مقوم توسعه سیاسی و اجتماعی است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی قطعاً مقوم توسعه سیاسی و اجتماعی است و قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی ما را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل ضرورت اهتمام همگانی به انضباط مالی و پایان دادن به صادرات نفت خام و تکیه بر حرکت‌های دانش بنیان را ضروری اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خلق حماسه اقتصادی به دانش، توان و تجربه بخش خصوصی و بهره‌گیری از هزاران گونه فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیاز داریم تا با گذر از خام فروشی نفت بتوانیم اقتصادی مولد داشته باشیم.

عضو فراکسیون تولید ملی مجلس با انتقاد شدید از بخشنامه‌های متناقض و اعمال سیاست‌های غلط بانک مرکزی یادآور شد: توسعه صنعت و اقتصاد قطعاً به توسعه تمام بخش‌ها کمک خواهد کرد و به لشکر بیکاران پاسخی روشن خواهد داد.

پیرموذن گفت: وقت آن رسیده است که در گذر از تحریم‌های نفتی با تکیه بر توان صنعت و تولید داخلی بتوانیم از صادرات نفت خام عبور کنیم تا ملعبه و اهرم فشار در دست سودجویان و سلطه‌طلبان نباشیم.

وی بیان داشت: در کشور باید به ناکافی بودن سرمایه‌گذاری‌ها و کم بودن ریسک در سرمایه‌گذاری پایان داده و همچنان سعی کنیم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به کاهش قیمت‌ها، نرخ بیکاری، کنترل نرخ تورم و احیای ارزش پول ملی توجه داشته باشیم.

این نماینده مجلس افزود: همه این کارها تنها با ارادت‌ها و تقدیر و تشکر‌ها به دست نمی‌آید و جای چنین رویه‌ای را باید مهارت‌ها و توانمندی‌ها بگیرد تا در عرصه اقتصادی بتوانیم خلاق عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خلق حماسه اقتصادی نیازمند مدیران جهادی و حماسه‌ساز است و ما با تکیه بر مدیران با کفایت، خلاق، مدبر و آزاد‌اندیش می‌توانیم با بها دادن به خرد جمعی وثوق را نیز در افکار عمومی افزایش دهیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: بی شک این حرکت در تضمین موفقیت در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی موثر بوده و شتاب توسعه و آبادانی را رقم خواهد زد.

پیرموذن کانون خلق حماسه سیاسی را انتخابات 24 خرداد و جنب و جوش‌های عالمانه در این حوزه توصیف کرد و ابراز داشت: به تدریج و با حضور جریانات مختلف انتخابات داغ‌تر شده و ملت ایران بار دیگر درخشش بی‌نظیر مردم سالاری دینی را به نمایش می‌گذارند.

وی تاکید کرد: در انتخابات 24 خرداد فتنه‌گران سال 88 و منحرفانی که در بدنه دولت رسوخ پیدا کرده‌اند حق ورود و اظهار وجود در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد./س 

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.