سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبوبه بیات:

شب‌ها با لباس‌های عیدم می‌خوابیدم/عیدی‌های پدربزرگم را فراموش نمی کنم

همیشه یک هفته قبل از عید با بغل کردن لباس‌های عیدم به رختخواب می رفتم.

"محبوبه بیات" بازیگر سینما تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص خاطراتش در ایام نوروز گفت: در دوران کودکی‌ام پدربزرگم همیشه روی تشکچه خود می نشست و به کودکان فامیل عیدی می داد، که8 یکی از بهترین خاطرات دوران کودکی من است.
وی افزود: خاطره دیگرم مربوط به خرید لباس‌های عیدی است که همیشه یک هفته قبل از عید آنها را بغل می کردم و می‌خوابیدم ما همیشه هنگام عید، از پوشیدن لباس های جدیدم خجالت می کشیدم.
"بیات" عنوان کرد: همیشه دوست دارم کتاب و آلبوم موسیقی به اطرافیانم هدیه دهم اما متاسفانه امروزه افراد نسبت به گرفتن این گونه هدیه ها اکراه دارند.
وی بیان کرد: در ایام عید با رفتن به رختخواب سعی در فراموشی مشکلات خود دارم که این یکی از عادت‌های زندگی من است، زیرا کار مسافرت و عبور از جاده های شلوغ و تماشای رانندگی‌های زشت از حوصله ی من خارج است.
"بیات" در ادامه با اشاره به آرزوی سینمایی خود ادامه داد: آرزو می کنم فیلمسازان با تعهد کاری بیشتر نسبت به فیلم سازی اقدام کنند و هر کسی به راحتی وارد این حرفه نشود.
این بازیگر عنوان کرد: آرزو می کنم مردم در سال جدید با رسیدن به یک آرامش نسبی احساس خوشبختی کنند و به یکدیگر دروغ نگویند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.