سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقوق گردشگران در ایام نوروز پایمال نمی شود

دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور گفت: احیای حقوق گردشگران با فعالیت پیوسته وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوروز محقق می شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علیرضا مختاری دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور با اشاره به برخورد قانونی صورت گرفته در راستای احیای حقوق گردشگران، گفت: بر مبنای فعالیت وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات حکومتی و واحدهای تابعه، احیای حقوق گردشگران نوروزی به واسطه برخورد قانونی با واحدهای متخلف اعم از پایانه ها، توزیع کنندگان فرآورده های سوختی، مواد غذایی، مراکز بهداشتی، مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی تحقق یافته است.

وی افزود: بنا بر هماهنگی های بعمل آمده کلیه شعب تعزیرات و نیز مجتمع های کشیک شورای حل اختلاف در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

مختاری در ادامه با اشاره به پاسخگویی مطلوب و استیفای حقوق گردشگران نوروزی از سوی اعضای ستاد مرکزی سفرهای کشور، اظهار داشت: وزارتخانه دادگستری و نهادهای تابعه همانند سنوات گذشته در تعطیلات نوروزی فعال هستند و گردشگران می توانند از طریق شماره های 88945857 و 88945858 با مسئولان این بخش در ارتباط باشند. 

دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور خاطر نشان کرد: گردشگران می توانند در صورت مشاهده افزایش قیمت در هر یک از بخش های خدمت رسان در ایام نوروز با شماره پیامک 30009651 سازمان تعزیرات، تلفن گویای 09651 و یا وب سایت سازمان تعزیرات به آدرس www.tazirat.gov.ir  ارتباط برقرار کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.