سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در طول سفر؛

چه کار کنیم تا در رژیم درمانی خود شکست نخوریم؟

یکی از علل شکست رژیم درمانی، مسافرت است، برای جلوگیری از چاقی و شکست رژیم رعایت نکات زیر می تواند تا حدودی به شما کمک کند.

پروانه کاظمی کارشناس تغذیه در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران گفت:  اولین چیزی که برای خوردن انتخاب می کنید باید ظرف میوه باشد حال که می خواهید از تنقلات معمول عید استفاده کنید ورزش برای ایجاد تعادل در سوخت و ساز بدن ضروری می باشد.

وی افزود: در ایام عید آب به میزان کافی بنوشید چرا که بعضی از افراد به هنگام تشنگی غذا بیشتری می خورند و تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیرند سعی کنید تشنگی خود را با نوشیدن آب یا چای کم رنگ بدون قند برطرف کنید.

وی تصریح کرد: در هر بازدید به تکه ای از یک شیرینی و یک یا 2 عدد پسته اکتفا کنید و برنامه غذایی خود را از قبل در ذهنتان مجسم کنید و مطابق آن عمل کنید و قبل از مهمانی مشخص کنید چه مقدار غذا خواهید خورد.

وی خاطر نشان کرد: در مهمانی ها غذا را مزه مزه کنید و به آرامی بخورید و هر وعده غذایی را حداقل 15 تا 20 دقیقه طول دهید غذا را به مقدار کمی در بشقابتان بکشید و از غذاهای کم کالری ، کبابی و سرخ نشده، کمی نان ، برنج ، سالاد و ماست فراوان مصرف کنید.

وی ادامه داد: دوغ ، نوشابه و ترشی که اشتها را افزایش می دهند نخورید و به جای آن از آب به عنوان نوشیدنی استفاده کنید.
برچسب ها: میوه ، رژیم ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.