سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل هیاتهای عامل و ادارات بافت فرسوده شهری در استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته در راستای اجرائی تکالیف ماده 171 قانون بـرنامه پنجم توسعه جهت احیـاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری هیاتهای عامل تشکیل شده است.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تشکیل هیاتهای عامل و ادارات بافت فرسوده شهری در استانها در سال گذشته صورت گرفت، گفت: سال گذشته در راستای اجرائی تکالیف ماده 171  قانون بـرنامه پنجم توسعه  جهت احیـاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری هیاتهای عامل تشکیل شده است.
وی در ادامه افزود: به منظور جلوگیری از وقفه در انجام وظائف و تکالیف محوله، به استناد مصوبه هیات مدیره شـرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و تنفیذ مقام عـالی وزارت درخصوص تشکیل هیات عامل استانها و با توجه به تشکیل ادارات کل راه و شهرسازی نسبت به تشکیل هیات عامل استانها از طریق صدور و ابلاغ 135 حکم اعضاء ستادی و استانی هیات عامل در سراسر کشور انجام شد.
معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: مدیران کل راه و شهرسازی و قائم مقام وزیر در استانها به عنوان رئیس هیات عامل ، مدیران ادارات بافت فـرسوده ادارات کـل راه و شهرسـازی بـه عنوان دبیر هیات عامل ، یک نفر از مدیـران ستـادی شرکت مادر به عنوان عضو ستادی هیات عامل و مدیران عامل شرکتهای استانی به عنوان عضو هیات عامل، عـاملان ذیحساب شـرکت مادر در استانها به عنوان اعضاء هیات عامل خواهند بود.  
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ابران در ادامه خاطر نشان کرد: تا کنون هیات های عامل در سطح  29 استان  تشکیل  و بیش از 70 جلسه هیات عامل در سطح استانها برگزار گردیده است.   
کیان پور در ادامه یادآور شد: تشکیل هیات عامل در استان تهران و مناطق ایرانشهر، لارستان و جنوب کرمان در دست اقدام و پیگیری است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.