سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حماسه سیاسی و اقتصادی نقشه راه اجرایی استان اردبیل خواهد بود

استاندار اردبیل گفت: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه اقتصادی ، حماسه سیاسی نقشه راه و سرلوحه برنامه های اجرایی استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در دیدار نوروزی با كاركنان استانداری تمامی كاركنان دولت در استان را به مشاركت مستمر در تحقق این مهم فراخواند و افزود: در كنار آحاد ملت به عنوان پشتوانه همیشگی نظام و انقلاب ، فرزندان ملت نیز در همه دستگاه های اجرایی و در سراسر استان ، این رهنمود حكیمانه رهبر معظم انقلاب را باید در سرلوحه تصمیم گیری ها و اقدامات خود قرار دهند.

وی با اشاره به برخی از رخدادهای مهم استان در سال 91 ، برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را یادآور شد و ادامه داد : یقینا حضور ارزشمند مردم استان در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تكرار خواهد شد .

استاندار اردبیل با اشاره به پروژه های افتتاح شده استان بیان كرد: تنها در دهه مبارك فجر، حدود 325 پروژه عمرانی با قریب 240 میلیارد تومان اعتبار و 65 طرح اقتصادی با 127 میلیارد تومان سرمایه گذاری در اقصی نقاط استان افتتاح شد.

نیكزاد گفت : پروژه های دیگری نیز هم اكنون در حال اتمام هستند كه در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری و در آستانه سوم خرداد روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی با حضور مسوولان ارشد كشور افتتاح خواهد شد.

وی اضافه كرد : دولت مصمم است تا آخرین روز مسوولیت خود برای خدمت به كشور و مردم تلاش كند و این رویه در استان اردبیل هم جاری خواهد بود/س 

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، سیاسی ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.