سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر‌بانو موسوی :

صدای من، در حافظه مردم بهترین عیدی ام است

مردم کشورم به محض شنیدن صدایم در خیابان بر می گردند و این بهترین عیدی برایم محسوب می‌شود.

شهر بانو موسوی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبر نگاران گفت: من در روستای پهلوانی از توابع شهرستان ا‌قلید فارس متولد شدم و پدر و مادرم اهل بختیاری هستند.  
وی در مورد بهترین عیدی خود در سال های گذشته افزود: شاید هر روز برای من عید نوروز باشد چرا که با این همه گرفتاری های خاص خود در معابر عمومی به محض شنیدن صدای من بر می گردند و در مورد سریال ها‌یی از جمله "متهم گر‌یختن" که در آن به ایفای نقش پرداختم، می پرسند.  
بازیگران سریال "جایزه بزرگ " به کارگردانی مهران مدیری گفت: امیدوارم دست اندرکاران تولید فیلم و سریال فقط به یک عده اکتفا نکنند چرا که مردمی که در خیابان مرا می بینند در مورد  اینکه چرا در سریال های مناسبتی ماه رمضان و ایام عید حضور ندارم سوال می کنند .  
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین من ان موضوع را نه برای خود بلکه برای دیگر دوستان هنر‌مندم که در عرصه تلویزیون فعالیت می کنند و سرتا سر سال بیکار هستند بیان می کنم.  
وی خاطر نشان کرد: از مردم کشورم سپاسگذارم که از سال 84، همچنان در ذهن آن ها هستم زیرا این موضوع که صدای من در حافظه آن ها مانده بهترین عیدی است.  
وی در پایان تصریح کرد: سال 92 را برای همه مردم ایران سال رهایی از مشکلات به همراه سلامتی از خداوند خواستارم./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.