سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد كاربران پست الكترونيك چاپار به 500 هزار كار بر رسيد

مدير گروه سرويس هاي چاپار با اشاره به اينكه هم اكنون چاپار 500 هزار كاربر دارد گفت:رشد توليد و كار در چاپار بسيار چشم گيرو با تمام فشارهاي اقتصادي واجتماعي مناسب است.

سلمان افشار مدير گروه سرويسهاي چاپار با بيان اينكه چاپار با راهبردتوليد دانش هاي خاص در حوزه سرويس گسترده پست الكترونيك آغاز به كار كرد به خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: با توجه به امكانات كم به نسبت پتانسيل و نيازمندي ها مي‌توان گفت كه درحال جنگ و جهادهستيم و در حال حاضر چاپار نزديك به 500 هزاركاربر و به گزارش تمام مراجع فناوري اطلاعات اولين سرويس دهنده پست الكترونيك كشور است.

وي درخصوص استفاده از حمايت هاي دولتي افزود: بسياري از بخش هاي تحقيق وتوسعه با راهبردهاي ميان مدت را در مجموعه شكل داده ايم والزاما توليد كوتاه مدت نداريم و در چارپار اساسا نگاه ما با رويكرد كوتاه مدت نيست واين موارد بسيار پر هزينه است.

وي ادامه داد: با توجه به وضع اقتصادي حال حاضر كشور حتي فروش ما نيز دچار مشكل است و درواقع به نسبت حمايت دولت هاي خارجي از شركت هاي بزرگ مانند گوگل و غيره حمايت از ما در ايران به صفرنزديك است.

وي خاطر نشان ساخت: انعقاد قرار داد با بخش دولتي و گرفتن مطالبات كند بوده و در چرخه بوروكراتيك قرار مي گيرد كه در فناوري اطلاعات معنا ندارد./ع2

برچسب ها: فناوری ، چاپار ، گوگل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.