سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان خبر داد:

آماده باش 13 کمیته ستاد تسهیلات سفرهای کشور در گلستان

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان از آماده باش 13 کمیته این ستاد برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری؛  قربان عباسی گفت: امسال فقط استان گلستان با 13 کمیته در ستاد تسهیلات سفرهای کشور در خدمت مسافران و گردشگران خواهد بود این در حالی است که در سایر استانها 10 کمیته فعال هستند.
او با بیان اینکه کمیته های انتظامی و راهور ، فرهنگی و اجتماعی،ارتباطات و اطلاع رسانی، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی،برنامه ریزی هماهنگی و امور عمومی، امداد و نجات،خدمات مسافرتی،حقوقی و نظارت و بازرسی همچون سالهای گذشته و در همه استانها فعال هستند خاطر نشان کرد: 3 کمیته گردشگری مرزی، گردشگری روستایی و کمیته اقوام در کنار کمیته های دیگر امسال فقط در استان گلستان فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال10 کیوسک وپایگاه اطلاع رسانی وراهنمای مسافران سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری در سطح استان  ، 30 پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر 22 کیوسک و پایگاه اطلاع رسانی وراهنمایی مسافران سایر سازمانها ونهاد ها اعم از شهرداریها وغیره ، 61 کیوسک و پایگاه اطلاع رسانی وراهنمایی مسافرین از همه کمیته های این ستاد در سطح استان و همچنین 2 تلویزیون شهری برای راهنمایی مسافران فعال است. 
دبیر ستاد دایمی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان در باره نظارت بر ستادهای شهرستانی تسهیلات سفر در این استان خاطر نشان کرد:همزمان با آغاز فعالیت های ستاد تسهیلات دایمی سفر در استان گلستان و کمیته های ذیربط، بازرسی و نظارت بر این کمیته ها و ستاد ها نیز آغاز شده است.
به گفته او دو گروه بازرسی و نظارت به محوریت، مدیر کل رسیدگی به شکایات استانداری گلستان برای بازرسی و نظارت بر فعالیت های ستاد ها و کمیته های فعال در شهرستا نها و مرکز وارد عمل شده و از همه امکانات و برنامه ریزی های پیش بینی شده بازدید می کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ، تعداد ناظرین از تاسیسات و واحدهای گردشگری را 12 نفر در سطح استان دانست و افزود: 500  ناظر نیز از سازمان بازرگانی استان جهت نظارت بر اصناف مختلف در سطح استان و تعداد35  نفراز ناظرین سازمان تعزیرات حکومتی و تعداد 64  ناظرنیز از دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان در ایام نوروز نظارت خواهند داشت.
عباسی با تاکید بر اینکه  گلستان به دلیل واقع شدن در مسیر بارگاه امام رضا(ع)از استان های مسافرخیز و پرتردد است گفت: پیش بینی می شود امسال با  افزایش 15درصدی ورود مسافر به استان مواجه باشیم./ص
برچسب ها: سفر ، نوروز ، گلستان ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.