سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد تهران جنوب؛

توجه به مسائل فرهنگی، رویکرد اصلی دانشگاه در سال 92

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب گفت: توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و طرح های پژوهشی از اولویت های اصلی این دانشگاه در سال 92 است.

دکتر شمس در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولویت های اصلی دانشگاه در سال 92 افزود: در سال آینده تمام تلاشمان این است که طرح های پژوهشی را به سمت تجاری سازی سوق دهیم و برنامه های مختلف فرهنگی را طی سال به مرحله اجرا بگذاریم.
 
وی ادامه داد: همچنین تلاش داریم تا ارتباط بیشتری با صنایع برقرار کنیم تا با پایان نامه ها و طرح های پژوهشی گره از مشکلات آنها باز کنیم.
 
برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه
 

رئیس دانشگاه آزاد تهران جنوب با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی گفت: در زمان انتخابات ریاست جمهوری، دانشگاه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند، ولی بر اساس ضوابط و شرایط سازمان مرکزی، در طول ایام انتخابات کرسی های آزاد اندیشی را در دانشگاه برگزار می کند.

ایجاد رشته های جدید در دانشگاه

 
شمس در ادامه با اشاره به ایجاد رشته های جدید در دانشگاه افزود: در تلاش هستیم در سال 92 چندین رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های علوم انسانی و فنی و مهندسی ایجاد کنیم.
 
وی در پایان اظهار داشت: تا کنون چند رشته را تقاضا کردیم که امیدواریم با تصویب آنها بتوانیم در سال آینده در رشته های بیشتری دانشجو بپذیریم./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، پژوهش ، کرسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.