سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ سفر با تور ترويج مي شود

تورهاي مسافرتي در سايه آسودگي خاطر و کاهش هزينه ها در عرصه هاي بين المللي و داخلي ظرفيت هاي بي نظير کشور را معرفي خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ منوچهر جهانيان معاون گردشگري و رئيس ستاد تعطيلات سفرهاي کشور در همايش مسافرين تورهاي ايرانگردي که در سالن همايش هاي برج ميلاد برگزار شد، با اشاره به توسعه سفر و تورهاي ايرانگردي در آستانه نوروز گفت: سفر و گردشگري به عنوان نياز فرهنگي در سبد خانوار به خوبي جاي خود را باز کرده است.
وي ادامه داد: در دولت نهم و دهم توجه ويژه اي به گردشگري و سفر و مقوله جهانگردي شده است که در سايه آن توسعه زيرساخت ها و امکانات و تسهيلات گردشگري در نقاط مختلف ايران را موجب شده است.
معاونت گردشگري کشور با اشاره به اينکه لازمه سفري جذاب و خاطره انگيز مديريت سفر است، گفت: قبل از برنامه ريزي براي سفر مقاصد بايد شناسايي شود.
براي کسب آگاهي از مقاصد گردشگري و مطالعه هرچه بهتر جاذبه هاي گردشگري ايران و معرفي اين مقاصد به ديگران، لازمه اين امر مسافرت در قالب آژانس هاي مسافرتي و تور است.
وي ادامه داد: متاسفانه آمار سفرهاي نوروزي سال گذشته حاکي از اين است که با وجود 51 ميليون و 275 هزار مسافر کمتر از 6 درصد با تور به سفر رفته اند.
با معرفي تورها و پکيج هاي خدمات مسافرتي، مردم با مزاياي تورها آشنا مي شوند.
وي با بيان اينکه آسيب هاي سفرهاي انفرادي در سفرهاي در قالب تور وجود نخواهد داشت گفت: ايمني و سلامت، آسودگي و کاهش هزينه ها و کاهش اتلاف زمان در قالب سفر با تور به ارمغان مي آورد و در عرصه هاي بين المللي و داخلي ظرفيت هاي بي نظير ايران اسلامي معرفي خواهد شد.
وي با اشاره به آغاز برپايي صداي بهار طي روز آينده گفت: جشنواره صداي بهار از فردا در سراسر کشور ميزبان هموطنان خواهد بود./س
برچسب ها: سفر ، تور ، مسافرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.