سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشيه برنامه سينمايي "هفت"؛

شهاب حسینی: آدم های شبیه کاراکترهای "حوض نقاشي" به دنيا راحت تر نگاه می‌کنند

"حوض نقاشی" به عنوان یک عاشقانه طعم شکلات شیرین کودکی روابط و دوست داشتن های فراموش شده آن دوران را مي دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران،  شب گذشته در برنامه هفت با اجرای محمود گبرلو و با محوریت فیلم های اکران نوروزی مازیار میری کارگردان "حوض نقاشی" گفت: هدف ما ازساخت این اثر با منوچهر محمدی یک عاشقانه بود عاشقانه ای که در چارچوب خانواده و کرامت انسان حرف می زنند و طعم شکلات شیرین کودکی ما را می‌دهد از یک عشق شیرین حرف زدن آن هم به این شکل کار بسیار سختی بود.
وی ادامه داد: این اثر در روزهایی که همواره از تلخی سخن می گوییم با یادآوری چیزهای فراموش شده همچون روابط دوست داشتن ها لازمه این روزهای زندگی است هر عاشقی باید "حوض نقاشی" را ببیند چرا که این اثر با رد شدن از خاطره و ساختن یک جامعه آرمانی طعم خوش دوران کودکی را به یاد ما می‌آورد مزه گذشته نه چندان دور که به خاطر تنبلی یا مسائل دیگر فراموش شده است.
این کارگردان عنوان کرد: در"حوض نقاشی" افراد کم توان ذهنی در سخت ترین شکل با عشق از همه سختی ها عبور می کنند کاری که شاید از عمده یک انسان سالم امروزی خارج است در این اثر به دور از پلیدی ها و با رفتاری صادقانه به بوی عید نزدی می شویم در جریان شخصیت ها کار تحقیقاتی انجام شده است و بازیگران ما رنگ آمیزی بازی شدن را از مراکز نگهداری اینگونه افراد شروع کردند.
میری بیان کرد: شهاب حسینی هنگام این کار با اشاره به خلوص پاکی این افراد گفت: بعضی وقت شبیه این آدم ها بودن سبب راحت تر نگاه کردن به دنیا می شود و امیدوارم مردم بعد از دیدن این اثر حال خوشی را پیدا کنند مخاطب بیشتر و رضایت مردم هنگام دیدن فیلم یک حال و انرژی مضاعفی را برای ساخت اثر بعدی به ما میدهد.
وی اظهار داشت: امیدوارم فیلم من و همه آثار اکران نوروزی فروش خوبی داشته باشد زیرا که در این این شرایط این اتفاق لازمه سینمای ایران است و امیدوارم که سینمای سال 91 به خاطر آن همه تلخی هیچ وقت برنگردد و عقلانیت بر سینما اهالی سینما و مدیریت فرهنگی حاکم شود.
میری افزود: حوزه هنری به عنوان سرمایه گذار این پروژه هیچ گونه دخالتی را انجام ندارد و حوض نقاشی به عنوان یک فیلم امید ‌آفرین مزه اولین عشق همه انسان ها می دهد و به دلیل آنکه ثبت زمانه در آن رخ می دهد شرایط موجود در جامعه، تحریم های اقتصادی در فیلم دیده می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.