سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیامهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جدال‌هاي سياسي فرصت‌ خدمت صادقانه را تباه مي‌کند

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: فضای کشور در سال 91 بیشتر به جدال‌های سیاسی مسئولان متمرکز شد و حاشیه‌ها اجازه خدمت به آنها را نداد.

 
"غلامرضا کیامهر "در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نوروزی اظهار داشت: در چند سال اخیر "مقام معظم رهبری" پیام‌های اقتصادی خود را برای بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی به مسئولان تذکر دادند، اما مسئولان نتوانستند پیام رهبری را محقق سازند. 
 
وی با بيان اينکه در سال‌های اخیر، مسئولان اجرایی برخورد شعارگونه با نقشه راه دارند، تصريح کرد: هر ساله بعد از تعطيلات نوروزي شاهد اعلام آمادگي مسئولان اجرایی برای عمل به اجرای نقشه راه هستيم، ولی متاسفانه هیچکدام از شعارهای دولتمردان در اين زمينه عملیاتی نشده  است. 
 
کیامهر با اشاره به تورم ارز در سال 91 عنوان کرد: تلاطم نرخ ارز که در سال 91 در بازار اقتصاد به وجود آمد، لطمه بزرگی به کشور زد و اين  بحران نه تنها از تولید و سرمایه ایرانی حمایت نکرد، بلکه زیان‌های جبران‌ناپذیری به این بخش وارد ساخت.
 
وی با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در اقتصاد کشور بیان داشت: علاوه بر تحريم‌ها، عدم مدیریت، بی‌برنامگی و بی‌توجهی مسئولان از جمله عواملي براي  پیشبرد برنامه‌ها و اهداف اقتصادی در کشور به حساب می‌آیند.  
 
کیامهر تصریح کرد: فضای کشور در سال 91 بیشتر به جدال‌های سیاسی میان مسئولان متمرکز شد و حاشیه‌ها اجازه خدمت به آنها را نداد.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: اقتصاد ، کیامهر ، رهبر ، پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.