نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال 91 از تشکیل فراکسیون تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی در مجلس نهم خبر داد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تشکیل فراکسیون تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی خبرداد و گفت: هم اکنون 190 نفر از نمایندگان عضویت این فراکسیون را امضاء کرده اند و این فراکسیون هفته آتی تشکیل جلسه می دهد.
وی در ادامه درباره ضرورت تشکیل این فراکسیون افزود: با توجه به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نمایندگان مجلس درصدند تا با تشکیل یک فراکسیون تخصصی این موضوع را دنبال کنند.
نماینده شهریار در مجلس نهم ادامه داد: موسوی لارگانی، غضنفر آبادی، رجائی، یوسفیان ملا، محجوب و نظری مهر از اعضای این فراکسیون هسند.
گروسی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی نیازمند عزم ملی است گفت: کمیسیون فرهنگی باید در این زمینه فرهنگ سازی کند، قوه قضائیه نیز با جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و صدا و سیما نیز با تبلیغ کالاهای ایرانی می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشند.
وی در پایان تصریح کرد: در مجلس نهم در کمیسیون صنایع و معادن به فعالیت مشغول می شوم.
/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار