سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امین حیایی با تاکید بر بازی به خاطر عشق به مردم:

سینما از خلاقیت هنری و انسان های عاشق دور شده است /قلاده های طلا"به هیچ کس توهینی نکرد

سینما با دور شدن از خلاقیت هنری و انسان عاشق موجب رنجش خاطر عوامل حرفه ای شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "هفت" با اجرای محمود گبرلو با محوریت فیلم های اکران نوروزی امین حیایی بازیگر فیلم سینمایی "رژیم طلایی" گفت: مدیریت برنامه ریزی خوب است افزایش سرعت کار این پروژه شد.
وی ادامه داد: دلیل من برای روی آوردن به تئاتر این بوده که سینما مقداری از خلاقیت هنری و انسان های عاشق به هنر دور شده است و همه به خاطر موقعیت اقتصادی به بخش مالی کار بیشتر توجه می‌کنند البته با توجه به هم ریختن شرایط اقتصادی به همه آنها حق می دهم.
حیایی افزود: در یک مجموعه و پروژه همه عوامل باید حرفه ای باشند و به کار احاطه کامل داشته باشند و استفاده نکردن از افراد حرفه ای و حاکم شدن رابطه به جای شایستگی سبب شده که بسیاری از افراد حرفه ای در این عرصه با دور ماندن از بازیگری و کار در سینما دچار رنجش خاطر شوند.
این بازیگر در خصوص بازی خود در "قلاده های طلا" گفت: من برای مردم بازی می‌کنم و به طور قطع در فیلمی که بر روی یک خط مستقیم و بی طرف حرکت نکند بازی نمی‌کنم "قلاده های طلا" بدون جانبداری از گروهی پشت پرده اغتشاشات را با توجه به مستندات به تصویر می کشید و فیلم نامه هیچ گونه توهینی به ملت و کسی نمی کرد.
حسین فرح بخش تهیه کننده فیلم سینمایی "رژیم طلایی" عنوان کرد: امین حیایی جزو سوپراستارها و حرفه ای ترین های بازیگری است ما مثل برخی ها پول بیت المال را هدر نمی دهیم و با یک تیم حرفه ای کار را به انجام رساندیم یک  تهیه کننده علاوه بر مسائل مالی باید به همه جوانب پروژه احاطه کامل داشته باشد./ي2
برچسب ها: برنامه ، هفت ، امین حیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.