سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در کرمان

جانشین سازمان بسج مستضعفین کشور گفت : هدف از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» تمرین و اعلام آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدوتجدید میثاق با ولایت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان سردار علی فضلی عصر دیروز در رزمایش 25 هزار نفری «الی بیت المقدس» بسیجیان در پادگان شهید بهشتی استان کرمان ، افزود : در این رزمایش بسیجیان نواحی حضرت رسول (ص) ، امیرالمومنین (ع) ، ناحیه رفسنجان ، بردسیر و زرند و اقشار بسیج شهرستان کرمان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رمز مقدس رزمایش «الی بیت المقدس» "یا محمد رسول الله "است ، تصریح کرد : برگزاری دو رزمایش بزرگ و گسترده در کمتر از بیست روز در استان کرمان نشان از توانمندی و آمادگی نیرو های بسیجی این دیار است.

فضلی با اشاره به اینکه دو رزمایش بزگ الی بیت‌ المقدس و رزمایش پیامبر اعظم 8 در شمال استان کرمان برگزار شد ، تاکید کرد : در رزمایش الی بیت المقدس 3 گردان از گردان های بیت المقدس شهرستان رفسنجان به نام های 410 شهید حاج احمد امینی از حوزه خاتم انبیاء (ص) ، گردان 412 شهید حاج علی محمدی پور از حوزه حضرت رسول (ص) و گردان 418 شهید حاج محمد زینلی از حوزه سیدالشهدا (ع) شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: 850 هزار بسیجی در استان کرمان وجود دارد که این بسیجیان برای حضور در رزمایش الی بیت ‌المقدس آمادگی داشتند ، اما فقط 25 هزار نفر می‌توانستند در این رزمایش شرکت کنند.

فضلی با اشاره به اینکه استان کرمان سی و یکمین استان است که رزمایش الی بیت المقدس را برگزار می کند گفت : از اردیبهشت سال جاری در تمام استان ها یکی پس از دیگری این رزمایش برگزار شد که امروز شاهد برگزاری این رزمایش در استان کرمان هستیم.

وی اجتماع باشکوه بسیجیان را بیعتی دوباره با امام مسلمین دانست و افزود : امروز این بسیجیان گردهم آمده اند تا بار دیگر به امام و مولای خود لبیک گویند.

فضلی تصریح کرد : فرهنگ بسیجی یعنی مجموعه ای از منش ها که می تواند مجموعه عظیمی را به وجود آورد و حرکت بسیجی سرنوشت ایران و فراتر از ایران را تغییر می دهد.

وی معلم اول بسیجیان را رهبر کبیر انقلاب( ره) عنوان کرد و یادآور شد : بسیجیان در دوران قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با پیروی از فرمایشات امام راحل( ره) حرکتی ماندگار را برجای گذاشتند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.