اهواز؛

برگزاری رزمایش حماسه عاشورایی بسیجیان در باغملک

فرمانده سپاه باغملک گفت: رزمایش بسیجیان این شهرستان در روزهای ششم و هفتم آبان ماه با عنوان «حماسه عاشورایی» انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاپور احمدی فرمانده سپاه باغملکاظهارداشت: رزمایش تاکتیکی و امنیتی بسیجیان باغملک با عنوان «حماسه عاشورایی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش «حماسه عاشورایی» در دو روز برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش طی روزهای ششم و هفتم آبان ماه با حضور بسیجیان باغملک برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه باغملک تصریح کرد: در این رزمایش نیروهای بسیجی شهرستان باغملک تمرینات تاکتیکی و امنیتی را انجام می‌دهند تا توان این نیروها ارتقا یابد.

وی با اشاره به این مطلب که در رزمایش «حماسه عاشورایی» گردان بیت المقدس باغملک حضور دارد،  عنوان داشت: به دلیل اینکه رزمایش باید در منطقه‌ای شبیه شهر انجام شود بنابراین در شهرک صنعتی باغملک در 10 کیلومتری این شهر اجرا می‌شود.

احمدی در ادامه به برخی از برنامه‌های جانبی این رزمایش اشاره کرد و ادامه داد: در این رزمایش جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس حضور می‌یابند و توان بسیجیان این شهر را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.