سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاكره قريب الوقوع محمود عباس و پوتين

"محمود عباس" رييس تشكيلات خودگردان فلسطين طي سفري به مسكو امروز با "ولاديمير پوتين" رييس جمهور روسيه در مورد همكاري هاي دو جانبه و مسائل مهم بين المللي مذاكره خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از صداي روسيه ؛ كرملين با انتشار بيانيه اي در اين باره افزوده است "در مذاكرات ميان دو رهبر مسائل مرتبط با خاورميانه و مذاكره صلح فلسطينيان و رژيم صهيونيستي در دستور كار قرار خواهند گرفت. دو طرف در مورد وضعيت كنوني منطقه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت." سفر سه روزه محمود عباس به مسكو به دعوت رييس جمهور روسيه انجام شده است."

در ادامه اين بيانيه با اشاره به روابط گرم و صميمانه روسيه با فلسطينيان اشاره شده است "روسيه بطور تاريخي بر پايه ارزش هاي دوستانه با فلسطينيان روابط گرم و حسنه اي داشته است و همكاري با انان در زمينه هاي مختلف همكاري داشته است. گفتگو دوجانبه در بالاترين سطوح بخشي مهم از توسعه همكاري روسيه و فلسطينيان است. روسيه روابط تجاري و اقتصادي گسترده با فلسطينيان دارد و حجم مبادلات تجاري دو طرف در سال گذشته ميلادي در حدود 580 هزار دلار بوده است."

 اين نخستين ديدار يك مقام بلندپايه تشكيلات خودگردان فلسطين از مسكو از زمان ارتقاي جايگاه فلسطين در مجمع عمومي سازمان ملل متحد در تاريخ 29 نوامبر سال 2012 ميلادي بوده است. 

                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: عباس ، پوتین ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.