سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طباطبايي‌نائيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

ضرورت مقابله با قاچاقچيان دارو

عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس با بيان اين که سازمان تعزيرات حکومتي وظيفه برخورد با قاچاقچيان دارو را دارد، گفت: وزارت بهداشت با همکاري دادگستري، مي‌بايست شعب تعزيرات حکومتي را در سراسر کشور براي برخورد با اين پديده بسيج کنند چرا که رسيدگي و صدور حکم در اين امر هيچ مانعي ندارد.

"سيد حميدرضا طباطبايي نائيني" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سوءاستفاده برخي دلالان و قاچاقچيان در ارتباط با داروهاي کمياب، اظهار داشت: شرايط اقتصادي و تحريم‌هاي اقتصادي عامل مهمي براي سوءاستفاده برخي دلالان و قاچاقچيان است جهت بهره‌برداري غيرقانوني و کسب درآمد شده است.

وي در توضيح سياست‌ها و قوانين کنترل‌کننده موجود در مقابله با اين مسئله تصريح کرد: در برخورد با عرضه خارج از شبکه هر نوع کالاي دولتي قانوني وجود دارد که با قاچاقچيان و دلالان دارو برخورد کند.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس با بيان اين که سازمان تعزيرات حکومتي وظيفه برخورد با قاچاقچيان دارو را دارد، خاطرنشان كرد: وزارت بهداشت با همکاري دادگستري، مي‌بايست شعب تعزيرات حکومتي را در سراسر کشور براي برخورد با اين پديده بسيج کنند چرا که رسيدگي و صدور حکم در اين امر هيچ مانعي ندارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طباطبایی ، قاچاق ، دارو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.