سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرمحمدی مطرح کرد

ضرورت حمايت از توليدات داخلي در سال 92

عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: مجلس بايد با سامان‌دهي و جهت‌دهي به بودجه سال 92 از توليدات داخلي بخش‌هايي همچون کشاورزي و صنعت براي ايجاد اشتغال‌زايي حمايت کند تا بتوانيم در سال آينده فرمايشات مقام معظم رهبري در راستاي حمايت از کار و سرمايه ايراني محقق کنيم.

محمدحسين میرمحمدی نماينده گلپايگان و خوانسار در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقق شعار سال 91 مبني بر " توليد ملي حمايت از کار و سرمايه ايراني" گفت: با توجه به پتانسيل و تواني که در کشور داشتيم متاسفانه اين شعار مقام معظم رهبري به درستي در کشور اجرايي نشد.

وي در ادامه افزود: مسئولان با امکانات و منابعي که در اختيار دارند و با تاکيدي که مقام معظم رهبري در اجرايي شدن شعار سال 91 داشتند به درستي فرمايشات ايشان را که راه گشاي مسائل است را محقق مي‌کردنند.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس تصريح کرد: مجلس بايد با سامان‌دهي و جهت‌دهي به بودجه از توليدات داخلي بخش‌هايي همچون کشاورزي و صنعت براي اشتغال‌زايي حمايت کند.

نماينده گلپايگان و خوانسار در پايان خاطر نشان کرد: مسئولين کشورمان بايد اولويت‌هاي اصلي  بودجه سال 91 را تبيين کرده  و بر اساس آن تصميمات مهم کشوري را اجرايي کنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.