سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدي:

شعب کشیک دادسرای نظامی تهران در ایام نوروز داير است

دادسرای نظامی تهران در ایام نوروز نيز فعال است و براي رسيدگي به مشكلات مردم با اختصاص شیفت‌های کشیک آماده خدمت رسانی است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حميدرضا اسدي" در مورد فعاليت دادسراي نظامي در ايام نوروز، اظهارداشت: طی برنامه‌ریزی به عمل آمده از روز اول فروردین 1392 در ایام عید و روزهای تعطیل یک شعبه دادسرا به عنوان کشیک فعال است و 12 تن از قضات دادسرا در طی این مدت به نوبت آمادگی رسیدگی به پرونده‌ها و گزارش‌ها هستند.

سرپرست دفتر دادسرای نظامی تهران افزود: همچنین اداره اجرا و ابلاغ دادسرای نظامی تهران نیز طی این مدت با برقراری کشیک آماده خدمت رسانی است.

وی گفت: جهت هماهنگی هر چه بیشتر، برنامه‌ زمانی کشیک دادسرای نظامی تهران به ستاد قوه قضاییه، دادسرای عمومی و انقلاب تهران، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی همچنین دژبان‌های کل سپاه، نیروی انتظامی و ارتش اعلام شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: مردم در ایام تعطیلات نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در حوزه صلاحیت‌های قانونی دادسرای نظامی تهران، می‌توانند مراتب را با شماره تلفن‌های 82902376 و 82909 در میان بگذارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسدی ، تعطیل ، دادسرا ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.