سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

33 درصد از سبد تورم کشور در بخش مسکن است / افتتاح تمامي پروژه‌هاي مسکن مهر تا پايان دولت دهم

وزير راه و شهرسازي گفت: 33 درصد از تورهم در کشور مربوط به بخش مسکن است که دولت‌هاي بعدي بايد به آن توجه ويژه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي نيکزاد در مراسم بهره برداري از پروژه‌هاي عمراني شهرستان پاکدشت با بيان اينکه 4 ميليون و 300 هزار واحد مسکن در کشور در حال ساخت است، گفت تا کنون 2 ميليون و 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح شده است.

وي ادامه داد: هدف گذاري ابتدايي در اين طرح افتتاح يک ميليون و 500 هزار واحد مسکن مهر توسط دولت بود که 75 درصد از اين طرح تاکنون محقق شده است.

نيکزاد در ادامه تصريح کرد: يک ميليون واحد مسکن مهر در کشور از جمله بافت فرسوده، ملکي، خود مالکي مسکن مهر تاکنون به بهره‌برداري رسيده است.

وزير راه و شهرسازي با اظهار اميدواري از اتمام باقي‌مانده پروژه‌هاي مسکن مهر که 1 ميليون و 300 هزار واحد تا نيمه اول شهريور ماه سال 92 گفت: تمامي پروژه‌هاي مسکن مهر که در دولت نهم آغاز شده در دولت دهم به بهره‌‌برداري مي‌رسد.

نيکزاد در ادامه تصريح کرد: 33 درصد از تورم کشور مربوط به مسکن و آب، برق و گاز است که دولت‌هاي بعدي بايد به آن توجه کند.

وزير راه و شهرسازي در ادامه افزود: دولت هاي بعدي بايد با ايده‌هاي بهتر و توام با الگوهاي اسلامي بتواند در بخش عمراني موفق‌تر شود.

وي در خصوص عملکرد خود در وزارت راه و شهرسازي گفت: در صحبت با آيت‌اله مشکيني تاکيد بسيار مجاهدت و مرافبت داشتند بنابراين سعي خواهم کرد با قوت به مردم خدمت کنم.

وزير راه و شهرسازي همچنين در خصوص مسکن وه گفت: در مسکن ويژه 30 درصد پول زمين دريافت و باقي‌مانده در اقساط ماهيانه 1 ميليون تومان تحويل داده مي‌شود./عب
برچسب ها: مسکن ، مهر ، واحد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.