سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهترین رایانه های قابل حمل کدامند؟+عکس

رایانه های قابل حمل یکی از لوازم مهم در زندگی امروزی افراد هستند،در این گزارش بهترین رایانه های قابل حمل دارای درایو دیسک نوری را معرفی می کنیم.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،رایانه های رو میزی غالبا بدون درایو دیسک نوری عرضه می شوند.تعدادی معدودی از این لوازم  دارای دیسک نوری می باشند.اورژانس IT بهترین های این لوازم را در این گزارش معرفی می کند.

1-   1-   Dell Inspiron 15z

  

این محصول شرکت Dell یکی از بهترین لپ تاپ های دارای درایو دیسک نوری می باشد.قیمت مناسب،استفاده از سیستم عامل ویندوز 8 و صفحه ی نمایش لمسی بزرگ از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد.

2-    Acer Aspire M5




یکی دیگر از محصولات پر طرفدار که دارای درایو دیسک نوری می باشد محصول M5 از شرکت ایسر است.این محصول با داشتند صفحه ی نمایش لمسی14 اینچی ،ویندوز هشت و پردازنده 3 هسته ای ، Ram شش گیگابایتی و هارد 500 گیگابایتی از مشخصات این محصول 700 دلاری می باشد.

3-    Acer Aspire V5



V5 نیز یکی از محصولات پر طرفدار Dell می باشد که مجهز به درایو دیسک نوری است.این محصول نیز با یک پردازنده ی 3 هسته ای،هارد 500 گیگابایتی و RAM 4 گیگابایتی و با قیمت کمتر از 700 دلار عرض می شود.

4-    Sony Vaio E17



این محصول سونی فاقد صفحه نمایش لمسی بوده ولی در عوض می تواند از دیسک های نوری پشتیبانی کند.صفحه ی نمایش 17 اینچی،پردازشگر 3 هسته ای ،هارد دیسک 750 گیگابایتی از ویژگی های این محصول تقریبا 1000 دلاری می باشد./س
برچسب ها: رایانه ، قابل حمل ، دیسک ، نوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.