سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرضیه برومند:

وقایع روزانه الهام بخش من برای ساخت فیلم موبایلی است

کارگردان فیلم های کودک و نوجوان گفت: با استفاده از گوشی تلفن همراهم فیلم سازی میکنم تا برخی وقایع پیرامونم را ساده تر ثبت کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم و عكس همراه تهران؛ مرضیه برومند کارگردان فیلم های ماندگار کودک و نوجوان  گفت:دوست دارم خیلی از اتفاقات خوب  و بد ، که در زندگی روزمره برایم رخ میدهد را ثبت کنم.
برومند با در دسترس دانستن گوشی های همراه افزود:بسیاری از رخداد هایی که در خیابان اتفاق می افتند نظرم را جلب میکنند  و الهام بخش خوبی هستند. گاهی نیاز است این تصاویر را حتی در حین رانندگی ثبت کنم.
بازیگر و کارگردان فیلم های ماندگار کودک و نوجوان در ادامه افزود:دوربین تلفن همراه شاید بهترین وسیله ای باشد که از طریق آن بتوان رخداد های واقعی و روزانه را که بعضی اوقات مهم هم هستند آرشیو کرد.
وی که قرار است با ساخت فیلم کوتاه سه دقیقه ای در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران حضور داشته باشد در پایان گفت:از دوربین موبایلم استفاده میکنم و حتی قصد دارم با موبایلم فیلم بسازم.
گفتني است؛ اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود در زمینه فیلم و عکس موبایلی را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi ارسال کنند. /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.