سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری آرانی:

اظهارات اولاند در راستاي حمايت از رژيم صهيونيستي و ایراني‌هراسي است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات اخیر رئیس‌جمهور فرانسه درباره فعاليت هسته‌اي ايران را در راستای جنگ روانی، حمایت از رژیم صهیونیستی و ایران‌هراسی دانست.

عباسعلی منصوری‌آرانی نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر "فرانسوا اولاند" رئیس‌جمهور فرانسه مبنی بر اینکه "جامعه جهانی باید از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی جلوگیری کند"، گفت: استکبار جهانی پیش از هرگونه مذاکره‌ای سعی می‌کند با یک جنگ روانی مواضع تیم مذاکره‌‌کننده ايراني را تضعيف کند كه البته تا كنون موفق به اين كار نشده است.
 
وی در ادامه افزود: تیم مذاکره‌کننده ایران همواره از حمایت‌های مجلس شورای اسلامی، دولت و مردم ایران برخوردار بوده و لذا خواستار برگزاري مذاکرات در چارچوبی هوشمندانه بوده‌ است.
 
نماینده کاشان، آران و بیدگل تصریح کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی همواره در تلاشند تا با تحت‌الشعاع قرار دادن مذاکرات ايران و 1+5 موفقيت‌هاي مذاكرات پيشين را خنثي و در اين جريان اعمال نفوذ كنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در پایان تصریح کرد: اظهارات اخیر رئیس‌جمهور فرانسه تنها در راستای ايجاد جنگ روانی، حمایت از رژیم صهیونیستی، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در جهان مطرح شده است. 

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.